• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402083022621
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان:

استفاده از بسیج کارگری می‌تواند منجر به احیاء واحدهای اقتصادی راکد لرستان شود

استفاده از بسیج کارگری می‌تواند منجر به احیاء واحدهای اقتصادی راکد لرستان شود

ایسنا/لرستان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: استفاده از ظرفیت و توان سازمان بسیج کارگری و کارخانجات می‌تواند منجر به احیاء واحدهای اقتصادی راکد استان شود.

سیدفرهاد ناصری نیا امروز، ۳۰ آبان‌ماه در دیدار سرهنگ نریمانی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات لرستان که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و خدا قوت به بسیجیان به‌ویژه کارگران و کارفرمایان بسیجی عرصه کار تولید در استان، اظهار کرد: بسیج فراگیرترین تشکل مردمی و پویاترین اندیشه راهبردی بوده که از ابتدای تشکیل آن، مقتدرانه و با صلابت در همه عرصه‌های مختلف مجاهدانه و مشتاقانه ایستاد و کمک کرده است.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مسئله رشد تولید و مهار تورم، قشر عظیم و عزیز کارگران پرچم‌دار شایسته‌ای در راستای تحقق منویات معظم له هستند و زحمات و ایثار قشر کارگر و کارفرما می‌تواند زمینه رونق و رشد تولید را برای رفع موانع اقتصادی در سطح استان و کشور فراهم کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بسیج کارگری و کارخانجات استان با هم‌افزایی و مشارکت با این اداره‌ کل و دستگاه‌های اجرایی و همچنین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تلاش استان با تمام توان با رویکرد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه اقتصادی در بحث واحدهای اقتصادی راکد و کمک به احیاء آن‌ها اقدام کند.

سرهنگ نریمانی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات لرستان نیز اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در دستور کار سازمان بسیج کارگری قرار گرفته اردوهای راهیان پیشرفت بوده که نخبگان و اقشار مختلف برای اطلاع از دستاوردهای حوزه صنعت از کارخانجات بازدید می‌کنند و در این راستا اقداماتی انجام شده است.

وی بیان کرد: در راستای رفع موانع تولید در کارخانجات، کارگروه تخصصی کارآمدان با حضور متخصصین مجرب و با تجربه خود شرکت‌ها راه‌اندازی شده و بعد از شناسایی مشکلات و موانع، آن‌ها را در هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگری مطرح می‌کنند و برای آن راهکارها و برنامه‌ریزی‌هایی خواهد شد.

نریمانی ادامه داد: هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارگری متشکل از نخبگان دانشگاهی و مهندسین مجرب حوزه صنعت است که در خصوص رفع موانع تولید گام بر می‌دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha