• سه‌شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402083022637
  • خبرنگار : 50175

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد:

حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است

حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است.

سید نصرت‌اله موسوی امروز، ۳۰ آبان‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی برنامه‌های فاطمیه تقویت ایمان و باورهای دینی مردم و تقویت عمل صالح با ایمان الهی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی آماده برگزاری مراسم ایام فاطمیه است و تلاش می‌شود نقش پرمهر مادری در این ایام بیشتر دیده شود.

موسوی اضافه کرد: امروزه دشمن برنامه دارد که با کم‌رنگ‌تر شدن نقش مادر  خانواده‌ها را متلاشی کند و این هدف دشمن در کشور ما بیشتر دیده می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه دیده نشدن جایگاه مادر در جامعه باعث مشکلات فراوانی می‌شود از جمله زیاد شدن آمار طلاق و کم تر شدن صله‌رحم در جامعه که باید برنامه‌های ایام فاطمیه به تقویت ایمان مردم و پیوندهای اجتماعی کمک کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد ادامه داد: ایام فاطمیه امسال با هدف نشر خوبی‌ها در جامعه با محوریت مادران و پدران از دیگر محورهای برنامه‌های ایام فاطمیه است.

موسوی اظهار کرد: رسانه‌ها نیز با معرفی مادران و پدران با ایمان و مؤثر در پیوندهای اجتماعی به پیشبرد اهداف ایام فاطمیه کمک کنند.

وی تصریح کرد: تشکیل ستاد شهرستانی با حضور هیات‌های مذهبی، کانون مداحان، و کانون دختران حاج قاسم برای برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه از دیگر اقدامات است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرستان بروجرد با همکاری شهرداری و دفتر امام‌جمعه و فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان با همکاری مردم و هیات‌های مذهبی و برگزاری سوگواره شعر فاطمی و اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: اجتماع بزرگ مادران در ایام فاطمیه و برگزاری سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم و سالروز شهادت آن حضرت با حضور هیات‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد ادامه داد: در نظر داریم به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا تشییع پیکر شهید گمنام در بروجرد داشته باشیم.

موسوی با بیان اینکه حجم تبلیغات دشمن در از بین بردن نقش مادری بسیار زیاد است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم ایام فاطمیه بهترین فرصت برای استحکام بنیان خانواده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha