• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۰:۳۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090100009
  • خبرنگار : 50225

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد

تلاش برای رفع آبگرفتگی در منطقه کیانشهر اهواز

 تلاش برای رفع آبگرفتگی در منطقه کیانشهر اهواز
آبگرفتگی در اهواز

ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از تلاش برای رفع آبگرفتگی در منطقه کیانشهر خبر داد.

علی شمسی سه‌شنبه شب در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به وضعیت آبگرفتگی در مناطق کیانشهر و باهنر اهواز اظهار کرد: بعد از بارندگی بیش از ۴۱ میلیمتری روز دوشنبه، هنوز در سه نقطه ماندآب داریم که کیانشهر یکی از این نقاط است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همکاران آبفا تا دو روز آینده کار اجرای خطی با قطر ۷۱۰ میلیمتر از خیابان مدرس از کنار پل دغاغله به سمت رودخانه کارون که ۱۰۰ متر آن باقی مانده را انجام می‌دهند و امیدواریم با اجرای این خط، در بارندگی آینده دیگر شاهد چنین مشکلی نباشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: آبگرفتگی در محدوده کیانشهر، در خیابان‌های الحدید و خیابان‌های رز است. تا آخر شب سه‌شنبه، آب در این خیابان‌ها فرونشست داشت اما کار در خیابان‌های الحدید با تمام قوا در حال انجام است و تا صبح کار تخلیه آب به اتمام می‌رسد.

شمسی با عذرخواهی از شهروندان منطقه کیانشهر بیان کرد: این منطقه خط القعر کل کیانشهر است بنابراین این آبگرفتگی سخت بعد از این حجم بارندگی رخ داد و مردم اذیت شدند اما همکاران ما نیز از تلاششان دریغ نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۰۷:۵۹

عزیزمن نمیان لایروبی کنن لوهارو اگه هردوماه یه بار هم بیان کارگرهای شهرداری لایروبی کنن بخدا هیچ وقت نمیگیرن منتها اینها میزارن تا بگیرن لوله ها بعدش باید مردم بارهاوبارها زنگ بزنن تابیان مخصوصا قبل بارندگی بایستی جلوجلو ایگوهارو تمیزکنن که متاسفانه نمیکنن خداخیرشون بده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۱ ۲۰:۳۹

با سلام آقا مهدی نظر خیلی خوبی دادن واقعا تو کل منطقه کیانشهر از ابتدا تا انتها شهرداری و آبفا خیلی ضعیف کار میکنند،آبگرفتکی،آسفالت،زیر سازی و... خیلی اینجا ضعیفه باید یه فکر اساسی به حال این منطقه بشه. با تشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۲۸

فاضلاب از جوی آب دو مقوله جداست در اهواز به جز شهرک نفت و نیشکر و نیوسایت جوی آب با شیب آسفالت نداره همین باعث آبگرفتگی بیشتر معابر میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۲۹

فاضلاب از جوی آب دو مقوله جداست در اهواز به جز شهرک نفت و نیشکر و نیوسایت جوی آب با شیب آسفالت نداره همین باعث آبگرفتگی بیشتر معابر میشه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۱۵:۱۵

بلوار امام رضا علیه السلام در منطقه کیانشهر طی پنج سالی که بنده اونجا ساکن هستم پنجاه بار حفر و پر شده اما دریغ از حل مشکل آبگرفتگی! ضمن اینکه در این چند سال با حفاری غیر اصولی یک سمت بلوار را عملاً نابود کردن و علاوه بر مردم، کسبه بیچاره هم درمانده شدند!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۰۱:۰۲

یعنی ساختمان شهرداری منطقه ۲ تو خود کیانشهر دایره ،اگر تو کیانشهر نبود مثل سایر مناطق ۳ هفته هم اب می موند