• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402090100073
  • خبرنگار : 50513

آغاز به کار مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان

آغاز به کار مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در زنجان

ایسنا/زنجان مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زنجان در دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

در مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، ۴۶ تیم از دانشگاه‌های سراسری زنجان، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، آزاد اسلامی واحد زنجان و ابهر، پیام‌نور واحد استان زنجان و شهرستان خدابنده، فنی‌وحرفه‌ای الغدیر و قائم، دانشگاه فرهنگیان پردیس الزهرا (س) و شهید بهشتی زنجان ثبت‌نام کرده‌اند که پس از اتمام مهلت ثبت‌نام که تا ۲۵ آبان سال‌جاری ادامه داشت، عنوان گزاره‌های تیم‌ها و زمان مسابقات بر اساس قرعه کشی مشخص شد.

مرحله اول این دوره از مسابقات، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان و اول آذر ماه سال‌جاری در سالن اجتماعات استاد روزبه دانشگاه زنجان از ساعت ۱۴ تا ۱۹ برگزار خواهد شد که بعد از برگزاری این مرحله و مشخص شدن تیم‌های صعودکننده، دور دوم برگزاری این دوره مسابقات از سوم آذرماه سال‌جاری تا ۱۰ آذر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، داوران مرحله مقدماتی آقایان محمد تقی حیدری دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زنجان، رهام شرف دانشیار دانشکده علوم انسانی دانشگاه زنجان، عباس رمضانی عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان و عمران حشمتی عضو هیئت علمی دانشکده علوم دانشگاه زنجان خواهند بود.

همچنین جوایز مرحله استانی برای تیم اول چهار میلیون تومان، برای تیم دوم سه میلیون تومان  و برای تیم سوم دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است. برگزیدگان علاوه بر دریافت لوح سپاس و جوایز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است، دوازدهمین  دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف ایجاد انگیزه پژوهش و پرسش‌گری، توسعه فرهنگ نقد و گفت‌وگو و تقویت مهارت فن بیان و قدرت سخنوری دانشجویان آغاز به کار کرده است.

از اهداف دیگر برگزاری این دوره از مسابقات، نقد خلّاق، عالمانه و مستدل است که منجر به گسترش فرهنگ گفت‌وگو و تبادل نظر سازنده و اثربخش در جامعه به ویژه در میان دانشجویان می‌شود؛ در حقیقت، دانشگاه با ایجاد فرصت‌های این‌چنینی، آمادگی پذیرش مسئولیت‌های بزرگ جامعه را در دانشجویان ایجاد کرده و در مقابل، جامعه نیز انتظار قبول این نقش خطیر و حیاتی از سرمایه‌های انسانی برآمده از دانشگاه را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha