• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402090100099
  • خبرنگار : 50026

معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند در آینده نزدیک

تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند در آینده نزدیک

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از تحقق وعده بهبود وضعیت پروازهای بیرجند در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا عباس‌زاده گفت: بهبود وضعیت پروازها به عنوان شاخص مهم ارائه خدمات به مردم عزیز و همچنین بستر مهم تحقق رشد و توسعه استان، همواره جزو مهمترین دغدغه‌های مدیریت ارشد استان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،وی تصریح کرد: این مهم هچنین از درخواست‌های مکرر و مطالبات به حق مردم، سرمایه‌گذاران و فعالان علمی و اقتصادی در سطح استان است.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: برای رفع این دغدغه و مطالبه، تلاش‌ها و پیگیری های زیاد و رایزنی‌های مستمر و فشرده‌ای توسط شخص استاندار و مدیران مرتبط صورت گرفته است.

عباس زاده ادامه داد: اخیراً با هماهنگی‌های صورت گرفته، اولین پرواز شرکت هواپیمایی ایر وان، در روز دوشنبه ۲۹ آبان از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام شد و همکاری مدیرعامل ایر وان، دومین پرواز این شرکت نیز همین هفته انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در دیدار استاندار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و مدیران ارشد ایر وان، ضمن همکاری این شرکت هواپیمایی در برقراری پرواز در استان، نسبت به تثبیت حداقل ۴ پرواز در هفته هماهنگی و توافق لازم به عمل آمد.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به پیگیری‌هایی صورت گرفته برای افزایش تعداد پروازها در فرودگاه‌های استان، تصریح کرد: در رایزنی با یکی از شرکت‌های هواپیمایی ، هماهنگی و توافق در خصوص افزایش پروازهای استان صورت گرفته است.

عباس زاده گفت: در دیدار استاندار با کاپیتان محمدی بخش معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ضرورت و برنامه تقویت پروازهای استان مورد تأکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: امیدواریم با توجه به شرایط بسیار خوبی که از نظر فنی و عملیاتی و زیرساخت پروازی در فرودگاه شهید کاوه بیرجند داریم، شاهد رونق فعالیت‌های متنوع در حوزه پروازی و توسعه فعالیت و مشاغل بخش هوانوردی در استان، از جمله هنرستان هوانوردی و آموزشگاه خلبانی، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت کاربری پهباد، مهماندار و دیسپچری و سایر رشته های مرتبط با هوانوردی در سطح استان باشیم.

عباس زاده یادآورشد: به زودی در تعداد پروازها، در تنوع حضور شرکت‌های هواپیمایی و هم در ظرفیت جابجایی مسافر، وضعیت متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha