• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090100312
  • خبرنگار : 50228

فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان!

فعالیت تیراندازی با کمان خوزستان در زمین دو و میدانی جانبازان!

ایسنا/خوزستان رییس هیات تیراندازی با کمان با اشاره به نبود مکان اختصاصی برای این رشته، گفت: در حال حاضر در زمین دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان در ورزشگاه تختی اهواز فعالیت می‌کنیم.

سپیدار بختیاری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت رشته تیراندازی با کمان در خوزستان که صاحب یک ورزشکار پارالمپیکی صاحب نام نیز است، اظهارکرد: در چند ماهی که به عنوان رئیس هیات تیراندازی با کمان خوزستان عهده‌دار مسئولیت شده‌ام، تلاشم بر این بوده است که بتوانیم زیرساخت این رشته را فراهم کنیم زیرا پیش از این زیرساختی فراهم نبوده است. در همین راستا به دنبال این هستیم که یک زمین اختصاصی برای تیراندازی با کمان خوزستان در نظر بگیریم که در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به توافقاتی دست پیدا کرده‌ایم تا در ادامه با داشتن یک سایت اختصاصی فعالیت راحت‌تری در این رشته برای ورزشکاران استان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم به زودی این مهم محقق شود، در غیر این صورت تیراندازی با کمان خوزستان متضرر خواهد شد. در حال حاضر دغدغه اصلی این رشته در استان خوزستان نداشتن یک زمین اختصاصی است. با داشتن این زمین اختصاصی رشته پرمدال تیراندازی با کمان در خوزستان می‌تواند خود را بیش از این نشان دهد و حتی در آینده می‌توان بیشتر از این رشته شنید. 

رییس هیات تیراندازی با کمان گفت: هم چنین تجهیزاتی برای این رشته خریداری شده است و در حال برگزاری مسابقات هستیم. خوشبختانه هیات تیراندازی با کمان خوزستان رو به جلو در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خوزستان از نظر استعداد در رشته تیراندازی با کمان فوق‌العاده است و در چند ماه گذشته توسط غلامرضا رحیمی در مسابقات تیراندازی پاراجهانی و بازی‌های پاراآسیایی صاحب چندین مدال شدیم و اگر زیرساخت لازم فراهم شود مطمئن باشید می‌توانیم چندین غلامرضا رحیمی در خوزستان داشته باشیم. 

بختیاری عنوان کرد: با توجه به استعداد فراوانی که در تیراندازی با کمان داریم، ناراحت هستم که چرا در چند سال گذشته شرایط و زیرساخت لازم برای این همه استعداد فراهم نشده است ولی از زمانی که عهده‌دار این مسئولیت شده‌ام، تلاشم کرده‌ام تا این رشته در خوزستان صاحب یک فضای اختصاصی شود. در حال حاضر در زمین دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان در ورزشگاه تختی اهواز فعالیت می‌کنیم که این مهم با همکاری رئیس هیات ورزش جانبازان و توان‌یابان استان فراهم شده است. 

وی تأکید کرد: رشته تیراندازی با کمان در بخش زنان نیز طرفداران و علاقه‌مندان زیادی در استان خوزستان دارد زیرا یک رشته جذاب است. هیات برنامه‌های خوبی برای بخش زنان دارد و اگر همان‌طور که گفتم دارای یک سایت اختصاصی شویم، بهتر و بیشتر از این می‌توانیم کار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha