• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090100677
  • خبرنگار : 50039

مدیرکل صمت گلستان عنوان کرد

رونق اقتصادی گلستان در گرو رفع موانع تولید

رونق اقتصادی گلستان در گرو رفع موانع تولید

ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان مهمترین هدف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید است.

درویش علی حسن زاده ظهر امروز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ در ششصد و بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برگزاری شد، اظهار کرد: آنچه از مهمترین اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم بوده رفع موانع تولید و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال است.

وی با بیان اینکه در همین راستا جلسات متعددی با مقامات کشوری، مدیران استانی و سرمایه گذاران بخش خصوصی تشکیل شده است، ادامه داد: مهمترین هدف کارگروه تسهیل در روند تولید و رفع مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید آن شرکت ها در استان بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با تأکید بر اینکه مشکلات واحدهایی که در سامانه بهین یاب ثبت شده، مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در ششصد و بیست و سومین جلسه، مشکلات واحدهای تولیدی شرکت تعاونی «بلور دانه گلستان» تولیدکننده نمک یددار و شرکت صنایع غذایی «کامنوش» تولیدکننده رب گوجه فرنگی و پوره سیب، بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات آنها اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات این واحدها در حوزه بانک ملی، اداره کل امور مالیاتی و شرکت گاز استان گلستان بود، اضافه کرد: با همکاری نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، راهکارهای رفع موانع تولید آنها بررسی و اقدامات برون رفت این واحدها تعیین تکلیف شد.

حسن زاده با بیان اینکه در جلسه پیشین کارگروه مشکلات واحدهای تولیدی «چاپخانه مکی، پارس ایده سبز، شرکت فاطمه جودانه و شرکت علیرضا مقدم راد» در حوزه بانک‌های صنعت و معدن، ملی و سپه و مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اخذ گردید.

به گزارش ایسنا، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان با حضور تعدادی از مدیران و کارشناسان استانی در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha