• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402090100763
  • خبرنگار : 50177

شهردار مرکز لرستان:

اراضی حاصل از تخریب‌ مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد به فضای سبز اختصاص می‌یابد

اراضی حاصل از تخریب‌ مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد به فضای سبز اختصاص می‌یابد

ایسنا/لرستان شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه اراضی حاصل از تخریب‌ها در مناطق حاشیه‌ای به فضای سبز اختصاص می‌یابد، گفت:مالکینی که منع قانونی برای بازآفرینی و نوسازی املاک خود ندارند هرچه سریعتر آنها را تعیین تکلیف کنند.

داریوش بارانی بیرانوند، امروز یکم آذر ماه در مراسم تخریب اماکن مسکونی و مجهول‌المالک محله "گل سفید" خرم‌آباد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مشکلات مبتلا به بافت‌های حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد به ویژه اماکن مسکونی و مجهول المالک که به محلی برای برخی ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر مصرف و توزیع مواد مخدر تبدیل شدند شهرداری خرم‌آباد مستند به تکالیف قانونی در راستای کیفیت زیست شهری و امنیت محلات حاشیه‌ای با استناد به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به شناسایی این املاک اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۲۶ مِلک در فاز اول و در محله "گل سفید" خرم‌آباد شناسایی که پس از اخذ دستورات مقام قضایی و هماهنگی و جلسات مکرر با دستگاه‌هایی نظیر استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، شرکت‌های خدمات رسان همچون برق، گاز و آب تخریب شدند.

شهردار مرکز لرستان گفت: توانستیم در فاز اول و در قالب یک عملیات ویژه تخریب را در محله گل سفید خرم‌آباد انجام دهیم.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه اراضی حاصل از این تخریب‌ها به فضای سبز اختصاص می‌یابد، با هشدار به مالکینی که منع قانونی برای بازآفرینی و نوسازی ندارند، اظهار کرد: متاسفانه املاک این افراد متروکه مانده و ضرورت دارد هرچه سریعتر نسبت تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه اقدامی برای تعین تکلیف املاک خود انجام ندهند بنا به مستند به مواد قانونی، شهرداری، پس از طی مراحل قانونی اقدامات لازم را در خصوص تخریب و پاکسازی آنها انجام خواهد داد.

شهردار مرکز لرستان تصریح کرد: در فاز دوم نیز قسمت شمالی محله اسدآبادی را در دستور کار داریم و اقداماتی در خصوص پاکسازی این محله انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۸:۰۶

سلام محله کوی علی اباد چی؟ به فکر ماهم باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۰۶:۵۳

چقدر عالی ..خبر خوبی ممنون