• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402090100798
  • خبرنگار : 50444

فرمانده ارشد یگان‌های ویژه فراجا:

یگان‌های ویژه فراجا پارسال با اخلاق و رأفت اسلامی با اغتشاشگر مبارزه کردند

یگان‌های ویژه فراجا پارسال با اخلاق و رأفت اسلامی با اغتشاشگر مبارزه کردند

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده ارشد یگان‌های ویژه فراجا، تفاوت پلیس ایران با سایر کشورها را نگاه ارزشی و رأفت آن‌ها با مردم دانست.

سردار اسفندیار کدخدایی در حاشیه یادواره شهدای یگان ویژه خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر مأموریت، نگاه ارزشی پلیس ما به مأموریت‌ها بسیار مهم است، چراکه وقتی یک مامور پلیس ما مأموریتش را انجام می‌دهد، نگاه‌های ارزشی و اسلامی به مردم و در برخورد با متهمان را توام با رأفت و رفتار درست که مبتنی بر مسائل شرعی است، اجرا می‌کند که در مقایسه با پلیس‌های کشورهای دیگر، یک رفتار متفاوت است.

وی تاکید کرد: اگر امروز رژیم صهیونیستی در غزه جنایت می‌کند و کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه را به شهادت می‌رساند، بدانیم که نگاه تمام مظلومان جهان به جمهوری اسلامی ایران و حزب‌الله است.

سردار کدخدایی تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در مقابل کشتار در غزه کاملا مشخص است. مقام معظم رهبری منش پیغمبری دارند. امروز در امور داخلی کشورها دخالت نخواهیم کرد، اما اینکه رهبری مسیر اذهان را به غزه، مردم فلسطین و محور مقاومت هدایت می‌کنند، نشان از این است که در مقابل زورگویان ننشینند و تسلیم نشوند، بلکه می توانند از آن ها عبور و با رژیم جعلی صهیونیستی مبارزه کنند.

فرمانده ارشد یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به جریان‌های سال گذشته گفت: در فتنه پارسال که به علت فوت دختری به نام مهسا امینی صورت گرفت، تمام استکبار با قدرت رسانه‌ای خودش از جمله ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس اطلاعاتی همراه برخی خائنان و اغفال‌شدگان، علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شدند و ناامنی ایجاد کردند؛ اما دیدید یگان‌های ویژه فراجا با آموزش‌های تخصصی که دیده بودند و با اخلاق و رأفت اسلامی با اغتشاشگران مبارزه کردند.

وی تاکید کرد: زمانی که قرار باشد امنیت مردم به خطر بیفتد و اموال عمومی مردم در معرض تخریب قرار بگیرد، مأموریت خودمان را انجام می‌دهیم. در تمام دنیا همین‌گونه است.

سردار کدخدایی افزود: یگان‌های ویژه به آموزش‌های تخصصی مجهزند و از امکانات و تجهیزات پیشرفته و نوین استفاده می‌کنند. در زمینه تربیت نیروی انسانی، یک نیروی انسانی مقتدر، باهوش و حزب‌اللهی داریم که تحت فرامین مقام معظم رهبری ماموریت خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha