• چهارشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090100950
  • منبع : نمایندگی گیلان

برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان‌های رشت

برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان‌های رشت

ایسنا/گیلان مدیر کل زندان‌های گیلان از برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان‌های رشت خبر داد و گفت: وکلای بسیج حقوقدانان در زندان مرکزی و نسوان رشت به بیش از ۳۵۰ زندانی مشاوره حقوقی دادند.

  رضا محمدی اصل امروز، اول آذرماه در حاشیه برپایی میز خدمت جهادی وکلای بسیج حقوقدانان در زندان زنان و لاکان رشت، ضمن تشکر از حضور همیشگی بسیج حقوقدانان در زندان‌های استان گیلان گفت: در همه اوضاع و احوال بسیج در خط مقدم آماده خدمات رسانی است و جهادگرانه در همه عرصه‌ها سرلوحه کار خود را خدمت بی‌منت برای تمامی اقشار جامعه قرار می دهد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان با بیان اینکه با حضور وکلای بسیج حقوقدانان به بیش از ۳۵۰ زندانی مشاوره حقوقی داده شد، عنوان کرد: علاوه بر ارایه مشاوره حقوقی به زندانیان، در طول سال بسته های معیشتی برای خانواده های بی بضاعت زندانیان به آنان اهدا می گردد و حتی وکلای رایگان از ناحیه بسیج حقوقدانان نیز برخی از پرونده‌های گروه هدف را دنبال می کنند.

سرهنگ عباس حسینی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار نیز به همراه رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گیلان، ضمن حضور در این میز خدمت از برنامه های اصلاحی، فرهنگی و تربیتی و کارگاه های اشتغال زندان ها بازدید کرد و ادامه داد: اندیشه و تفکر بسیج خدمت بدون چشمداشت به تمامی اقشار جامعه است و آگاهانه برای آبادانی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها قدم‌های مثبت بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه بسیج در همه حال کنار مردم است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انسجام داخلی که از تاکیدات امام راحل است، باید با ایثار و از خود گذشتگی در یک صف بایستیم و با نوآوری در زمینه‌های مختلف برای آبادانی این مرز و بوم در تمامی عرصه‌ها تلاش کنیم.

حسینی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در برنامه های اصلاحی و تربیتی، مخصوصا در زمینه اشتغال و ایجاد کارگاه‌های مختلف مهارتی و حرفه آموزی، گفت: برنامه های خوب و سازنده ای در زمینه های مختلف اصلاحی و تربیتی در زندان ها صورت گرفته و در بحث اشتغال با حضور زندانیان در کارگاه های مختلف می توان متوجه شده که اشتغال می تواند نقش سازنده ای را در بازگشت سعادتمندانه زندانی در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha