• پنجشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402090200969
  • خبرنگار : 71660

تل‌آویو: توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس به تعویق افتاد

تل‌آویو: توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس به تعویق افتاد

یک مقام ارشد صهیونیستی می‌گوید توافق تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس که در ابتدا قرار بود از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شود، تا روز جمعه به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از مذاکرات سخت ‌و پیچیده که روزهای زیادی زمان برد به یاری خداوند و تلاش‌های گسترده قطری و مصری به توافق آتش بس انسانی (آتش بس موقت) به مدت چهار روز دست یافتیم.

طبق گزارش راشا تودی، «تزاخی هانگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از تاخیر در این توافق خبر داد و تاکید کرد که مذاکرات همچنان ادامه دارد و قرار است توافق نهایی شود.

وی افزود: تماس‌ها برای آزادی گروگان‌ها (اسرای صهیونیستی) در حال پیشروی است و دائما ادامه دارد. آغاز این توافق بین دو طرف از پیش از روز جمعه آغاز نخواهد شد.

همچنین روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام صهیونیستی ناشناس نوشت: توقف چهار روزه عملیات نظامی اسرائیل نیز به تعویق خواهد افتاد و نشان می‌دهد که حملات هوایی و زمینی در غزه تا زمان اجرای رسمی توافق ادامه خواهد یافت.

آدرین واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: این تاخیر یک روزه نشان‌دهنده در خطر بودن توافق نیست و بلکه با این توافق موافقت شده و همچنان پابرجا می‌ماند.

مشاور امنیت ملی آمریکا نیز گفت: زمان تعیین شده‌ای برای آتش‌بس در غزه مشخص نشده و قطر آغاز آتش‌بس را اعلام می‌کند اما انتظار داریم طی ۲۴ ساعت آینده درگیری‌ها متوقف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۰۹:۰۹

معلوم بود اگر توافق بشودباید به اسراییل شک کرد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۰۹:۲۸

اسرائیل وآمریکا قابل اعتماد نیستن

avatar

هوالخالق الاعلم وقادرمتعال والرئوف والمنتقم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۰:۵۱

ترجمه هم بذار جامعه شناس

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۳۴

مگه از آمریکا وصهیونیستها انتظار دیگری داشتید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۰:۰۰

با یاری خداوند التماس هم فایده ندارد بزنید نابودشون کنید این بیشرفها رو

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۰:۰۳

یا الله یهود غاصب و حامیانش را ذلیل و رسوای دنیا و قیامت بگردان آمین

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۰:۲۰

لعنت به نتانیاهو..لعنت به آمریکا لعنت به اروپا ..لعنت خدا به سازمان ملل بی خاصیت ..که فقط پول از ممالک میگیره ...

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۲:۱۸

بیش بار .....

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۰:۵۲

وحدت اتحاد همبستگی همکاری کشورهای اعراب وهمسایه های فلسطین می تواند زمین های غصب شده بنام اسرائیل را به فلسطین برگردانند وآمریکا برای همیشه ازمنطقه فراری دهد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۰۲

باید ناو آمریکا. هدف. قرار. بگیره. صلح می شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۲:۳۳

چشم اونم به موقعش.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۲۹

هیچ اعتمادی به این قوم یهود منحوس نیست،همه ام الفساد ها هم زیر سر این آمریکای ملعون است،خدا ان شاالله ریشه شون هر چه زودتر به دست بلاد اسلامی کنده بشه،آمین یا رب العالمین

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۰۴

الهی آمین

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۳۰

اینا آخه هدفشون نسل کشیه اصلا حماسم هدف اصلی اینا نیست و بهانه س اینا فقط میخوان آدم بکشن فقط بچه بکشن و .... به زعم کثیف و پلیدشون تو همین دست دست کردنا و به تعویق انداختن اتش بس صد نفرم قتل عام کنن سود کردن !!!!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۳۱

اسرائیل نامرد میخواد سرنخ آدرس رزمندگان حماس پیدا کنه به بهانه مبادله اسرا و ممکنه جاسوس در هئیت قطری باشه. بایس مواظب باشن گول نخورن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۱:۳۵

توافق 6 ساعته اونم 4روز دردی دوا نمیکنه به هیاهوش نمی ارزه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۲:۰۹

انشاالله هرچه زودتراین جنگ لعنتی تمام شودکه دیگه شاهدقتل وعام کودکان معصوم وبی گناه نباشیم حالاچه مسلمان چه هرمذهبی خداباعث بانی هرجنگی رانابودکنه انشاالله

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۲:۲۱

الان وقتش که هم انصار الله و حزب الله وهم مقاومت عراق،با شدت تمام این صهیونیستهای پست را که علاقه شدیدی به جنایت دارند را بزنند،مخصوصا مناطق مسکونی را ،چرا باید آنها مسلمان کشی کنند ولی مقاومت یهودی کشی نکنند،اگر اسرائیلیها جان خود را در خطر ببینند فرار میکنند، زمین ها اگر با اینهمه هشدار کشتی به سمت بنادر شان حرکت کرد با هشدار مجددا ،آنها را با موشک بزنند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۲:۲۵

اسرائیل بعدازاینکه اسیراشوگرفت هرچی بمب داره به سرغزه خالی خواهدکرد این نصیحت من به شما که به فکرپساآتش بس باشید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۳:۰۱

بخدا قسم اگه اسراییل جنایتکار ،کودک کش آتش بس اصلا حالیش میشه مگر اینکه چند کشور از طرفین حمایت جنگی کنند و نه زبانی درصورت شکستن قرار آتش بس

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۳:۰۶

کاملا درسته

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۲:۴۵

صهیونیست مکار

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۳:۱۰

هرچه‌فریادداریدبرسرآمریکابکشید،امام‌خمینی(رض)

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۳:۳۲

من فقط میگم الهی آه طفلان به حق اون خدای که بالاسره بگیرد آمریکا و اسرائیل رو خدا نابودشون کنه من دلم به حال بچه های که گناهی ندارن به آتش بس قرار میدهند.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۳:۲۱

امام خمینی رحمه الله فرموداسرائیل بایدازصحنه روزگارمحوشود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۳:۵۱

چندبارخلف وعده اسراییل نامردراتجربه باید کرد.بیشرفی وبدعهدی بنیامین خبیث چندبارباید ثابت بشود.کاری باید کرد که ساعت آتش بس را مقاومت تعیین کند نه اسراییل نامرد کودک کش

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۰۱

بدون شک جاسوس تو هیات میانجی هست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۰۲

خدا لعنت کرده حتما می خواد تا آخرین گلوله فشنگ و بمبهاش. رو. بچلونه بعد تا محموله بعدی منتظر بمونه خدا الهی تیر غیب بزنه به قلب همه ی اعضای کابینه قوم صهیون الهام عجل لولیک الفرج

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۰۹

احتمال تکرار این تعویق ها به دنبال جنگ روانی هستند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۱۱

بخدا سوگند که دشمن مرگ رابا چشم دیده ونگران نابودی است هر چند که دیگر دیر شده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۴:۴۷

نتانیاهو از ترس اخراج شدن ،، جنگ‌رو طول میده میخاد تا موعد ،، پولهارو بالا بکشه تا دیر نشده

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۵:۳۰

بیشرفها به توافقشون هم پایبند نیستند

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۵:۴۷

بنام خدا خلاصه بگویم رژیم قلابی تارعنکبوتی جنایتکار اسراییل با این روندی که پیش گرفته عنقریب بزندگی نکبت بار خود پایان خواهد داد چرا که سردمداران و حامیانشان یک مشت جنایتکار بی عقل و دیوانه است .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۵:۵۵

بنام خداوند منتقم،این رژیم سفاک و قلابی بسیار بزدل اسراییل نمی فهمد که در پاسخ این همه کودک کشی چه انتقام هولناکی منتظرشان است اگر ساکنین فریب خورده در داخل اراضی بزور اشغال شده غصبی بدانند آینده چه بلایی سرشان در خواهد آمد تلاش می کنند سریعا بخارج مهاجرت کنند و جان و مالشان را نجات دهند .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۶:۵۰

سلام علیکم این روش همیشگی رژیم منحوس و جعلی اسرائیل است توافق می کنند ابتدا تاخیر بعد از تاخیر دایم زیر قول و تعهدات و توافقات می زنند.لذا دوستان عزیز فلسطینی هم حتما به این نیرنگ آنها مطلع بوده و انشالله هم روی دست آنها را خوانده و رو دست به آنها خواهند زد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۱۹:۰۲

خدا لعنت کنه اسرائیل را .. با این آدمکشی ،،

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۲ ۲۰:۴۲

مرگ بر جنگ افروزان بی وجدان

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۰۰:۳۷

بهوش باشید برای همین توافق موقتی هم ادااطوار در میاورند،اونها میخوان حماس را نابود کنند،حتی اگر غزه با خاک یکسان بشه،اونها هم میخوان اسرائیل راازصحنه روزگار حذف بشه ،اما بانابودی تل اویو وحیفا اسراییل بسرعت روبه سقوط میرود وسربازان ارتش ۲۰ میلیون نفری متحدمقاومت اسلامی ازمشرق زمین درتمام خاک فلسطین ازاد شده رژه پیروزی خواهندرفت....بامید انروز.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۰۶:۴۳

قابل توجه ، رژیم صهیونسیتی از درون پوسیده شده و در حال محو شدن پیش می رود ، به دلیل اینکه جنایات زیادی مرتکب شده ازجمله زنان و کودکان فلسطین غزه مظلوم و مقاوم.