• پنجشنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402090201266
  • منبع : نمایندگی سمنان

ایجاد فرکانس تلویزیونی اختصاصی برای ۴ حوزه انتخابیه سمنان

 پیش بینی ۷۴۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات اسفندماه در استان سمنان

 پیش بینی ۷۴۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات اسفندماه در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از پیش بینی ۷۴۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات اسفندماه در استان خبر داد و گفت: روند اجرایی انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری در استان سمنان بر اساس زمانبندی تعیین شده بر اساس قانون به صورت مطلوب در حال اجراست

سید محمد رضا هاشمی در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان که با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد اظهار کرد: جلسات مستمر ستاد انتخابات استان ، جلسات مشترک‌ با هیات نظارت بر انتخابات استان، جلسات مستمر با فرمانداران استان، جلسات ستاد امنیت انتخابات و نشست های وبیناری و آموزشی از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد انتخابات استان سمنان است.

وی افزود: در راستای پیشبرد هرچه بهتر امور در حوزه انتخابات سال جاری، سفرهای معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور به استان ها و دیدار با استانداران، فرمانداران و بخشداران امری قابل تقدیر و ارزنده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی بوده و امنیت و سلامت ، انتخابات دو وظیفه ذاتی وزارت کشور است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان عنوان کرد: استان سمنان در حوزه تشکیل و اجرای امور مرتبط با هیات اجرایی انتخابات، استان پیشرو در کشور بود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در بحث ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت‌ به دوره‌ گذشته با رشد ۵۶ درصدی ثبت نام کنندگان در استان مواجه هستیم.

وی گفت: تعداد شعب ما در استان نیز با افزایش همراه بوده و ۷۴۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری پیش بینی شده است.

هاشمی تاکید کرد: تمامی دستاوردها، اقدامات، تلاشها و خدمتگزاری در حوزه های مختلف به مردم استان‌ باید در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ منجر به حضور و مشارکت حداکثری شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، ۵ نفر در استان سمنان ثبت نام کردند، گفت: ۱۵ حوزه انتخابیه در استان سمنان در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم که ۴ حوزه انتخابیه اصلی و ۱۱ حوزه فرعی،‌ بخشداری های مستقل هستند.

ایجاد فرکانس تلویزیونی اختصاصی برای ۴ حوزه انتخابیه سمنان

احمد ریواده ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: در استان سمنان با وحدت،‌ همدلی و هم افزایی در بحث اجرای انتخابات از دی ماه ۱۴۰۱ با دستور استاندار سمنان روند اجرایی انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات توسط استاندار سمنان‌ به عنوان یکی از اولویت های اصلی کاری در سال ۱۴۰۲ تعیین شد افزود: با دستور استاندار سمنان و تامین به موقع تجهیزات در حوزه هیات نظارت و همچنین فرمانداری ها، در بحث اجرای الکترونیکی انتخابات دغدغه ای وجود ندارد.

معاون سیاسی امتیتی استاندار اضافه کرد: ما آماده برگزاری انتخابات سالم در سطح استان هستیم و تمامی اقدامات‌ به خوبی انجام شده است.

ریواده اظهار کرد: اولین استان کشور هستیم که فرکانس تلویزیونی اختصاصی را برای تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت کامل و برای هر ۴ حوزه انتخابیه راه اندازی کرده ایم. 

وی گفت: پوشش کامل در سطح شعب یکی از الزامات برگزاری تمام‌ الکترونیک است و با اقدامات صورت گرفته انشالله ۱۰۰ درصد شعب پیش بینی شده با پوشش اینترنت همراه خواهند بود.

 وی خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم فرمانداران در شبکه صدا و سیما استانی بر اساس زمانبندی مشخص، در نظر گرفته شده است و به مناسبت های‌ مختلف اطلاع رسانی انجام می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: برنامه "مسابقه صندلی سبز" ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با موضوع مسابقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha