• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090201404
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ۱۲ فصل دوم زخم کاری کامل و مستقیم

دانلود قسمت ۱۲ فصل دوم زخم کاری کامل و مستقیم

قسمت ۱۲ فصل دوم زخم کاری یا قسمت دوازدهم زخم کاری ۲ با لینک مستقیم و کامل منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، فصل دوم زخم کاری قسمت 12 یکی از بهترین قسمت های این فصل حساب می شود. داستان فصل 2 زخم کاری  حول محور شخصیت مالک مالکی می‌گذرد. جوانی زیاده‌خواه که طمع در پایان فصل یک کار دستش داد. برای دانلود و اطلاعات بیشتر فصل دوم زخم کاری تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دانلود قسمت ۱۲ فصل دوم زخم کاری کامل و مستقیم

«دانلود قسمت ۱۲ فصل ۲ سریال زخم کاری »

برای دانلود قسمت های دیگر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود فصل دوم زخم کاری

بازیگران فصل دوم 

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، مرتضی امینی‌تبار، سید جواد هاشمی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، منوچهر علیپور، الهه حصاری، محمدهادی قمیشی، امیر دژاکام، نگار نیکدل، سهند جاهد، پانته‌آ قدیریان، کیومرث مرادی، مهدی رکنی و سهیل قنادان حضور دارند

خلاصه داستان تا قسمت دوازدهم فصل دوم زخم کاری

در فصل دوم سریال "زخم کاری ۲: بازگشت"، شهریار پس از بازگشت به ایران با خشم بسیار به دنبال انتقام از میثم، مسئول مرگ پدرش، می‌گردد. او به عنوان مدعی درجه اول در پی بردن میثم و تحویل او به پلیس است. این اتفاقات می‌توانند معادلات داستان را تا حدودی حل کنند و سرنوشت شخصیت‌ها را روشن‌تر سازند.

نقد و بررسی تا قسمت ۱۲ زخم کاری ۲

این تنوع در اسامی بازیگران و معرفی چهره‌های جدید نشان‌دهنده‌ی غنا و جذابیت این سریال است که تلاش دارد با استفاده از بازیگران مجرب و جوان، داستان پرهیجان و پرمخاطره‌ای را به تصویر بکشد.

مرگ شفاعت، یکی از مهمترین اتفاقات قسمت دهم است که تا قسمت یازدهم تأثیرات آن ادامه دارد. شخصیت شفاعت به عنوان دست راست طلوعی و کلیدی در کنترل میثم و سمیرا تلقی می‌شود. حضور او می‌تواند به میثم کمک کند تا از دام طلوعی فرار کند و موجبات جلوگیری از انتقام شهریار را فراهم آورد.

زمان پخش فصل ۲ زخم کاری قسمت ۱۲

قسمت دوازدهم در واقع یکی مانده به پایان فصل دوم سریال است. این قسمت در جمعه ۳ آذر ساعت ۸ صبح از زردفیلم پخش می شود. شما می توانید قسمت آخر سریال زخم کاری را هفته آینده ساعت ۸ صبح از زردفیلم دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۳ ۲۰:۵۱

نظری ندارم