• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090201409
  • منبع : بازار

دانلود قسمت ۲ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم

دانلود قسمت ۲ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم

قسمت دوم سریال دفتر یادداشت با لینک مستقیم و کامل برای دانلود قرار گرفت. سریال دفتر یادداشت قسمت ۲ از جمعه ساعت ۱۲ ظهر در دسترس قرار میگیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از زرد فیلم، سریال دفتر یادداشت قسمت دوم با ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری است.  در این سریال بازیگران مطرح و محبوب همچون رضا عطاران، ریما رامین فر، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، بیژن بنفشه‌خواه و الهام پاوه نژاد ایفای نقش می کنند.

دانلود قسمت ۲ سریال دفتر یادداشت کامل و مستقیم

دانلود قسمت دوم سریال دفتر یادداشت

برای دانلود تمامی قسمت های سریال بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال دفتر یادداشت

*

بازیگران سریال

رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص ، مریم سعادت با حضوری درخشان ازشمسی فضل الهی، و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان

خلاصه داستان قسمت دوم سریال دفتر یادداشت

داستان 2 دوست قدیمی به نام‌های ایرج و حمید را روایت می‌کند که به‌طور اتفاقی وارد دنیای پیچیده پرونده‌های جنایی می‌شوند. این دو دوست کودکی با سرشان به دنیای پیچیده جرم و جنایت وارد می‌شوند و پای آنها به طور ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

نقد و بررسی قسمت ۲ دفتر یادداشت

رضا عطاران که به آقای گیشه معروف است حضورش در هر فیلم و سریالی فروش بسیار بالایی دارد حالا در سریال دفتر یادداشت بعد از ۱۵ سال در شبکه نمایش خانگی حضور پیدا کرده است. با توجه به ژانر کمدی و اجتماعی سریال «دفتر یادداشت»، این سریال به عنوان یک گزینه سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای تماشاگران علاقه‌مند به سریال‌های کمدی می‌تواند بسیار جذاب و پرطرفدار باشد.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال دفتر یادداشت

قسمت دوم این سریال کمدی جمعه ۳ آذر منتشر می شود و پس از آن قسمت های دیگر جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از زردفیلم پخش می شود.  تعداد قسمت دقیق این سریال هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود با یک سریال ۱۵ قسمتی روبرو هستیم. شما می توانید برای دانلود سریال های بیشتر بر روی لینک روبرو کلیک کنید. دانلود سریال

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۹

با سلام آیا دانلود و تماشای این سریال رایگانه که لینک دانلود گذاشتید؟