• جمعه / ۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402090301735
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

دشمنان زخم خورده از جبهه مقاومت به‌دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند

دشمنان زخم خورده از جبهه مقاومت به‌دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به پیروزی‌های جبهه مقاومت در علمیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: دشمنان ما از جبهه مقاومت زخم خورده و بسیار عصبانی هستند و قطعا به‌دنبال ایجاد فتنه در کشور هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: در بسیج سازندگی استان به کمک آحاد مردم و اقشار بسیج در قالب ۱۱ قرارگاه محله‌ای اقدامات موثری در اجرای ۴۱۶ پروژه عمرانی، آبرسانی به ۹۵ روستای محروم و احداث ۱۰۰ پروژه مسکن محرومان انجام شده است.

وی، ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۷۰۰ نفر در استان، راه اندازی ۲ هزار و ۲۰۰ کارگاه اشتغالزایی ‌خرد و خانگی، تکمیل زنجیره تولید به مصرف با برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد به توان مردم در سطح محلی، استانی و ملی و واکسیناسیون ۲۰۰ هزار راس دام در استان را از دیگر اقدامات مجموعه بسیج در سال جاری ذکر کرد.

یوسفی گفت: سازماندهی ۲۴۰ گروه مردمی در حوزه محلات برای احصای مشکلات به نمایندگی از مردم به صورت محله محور، برگزاری پنج مرحله رزمایش ملی در زمینه عفاف و حجاب، اعزام ۴۵۰ گروه "سفیران مهر" و "سفیران هدایت" در جهت امر به معروف و نهی از منکر و آموزش موضوعات فرهنگی در مناطق مختلف استان، سازماندهی ۴۱۲ گروه واسطه‌گری ازدواج، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برای دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان ادارات از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط اقشار مختلف بسیج در خراسان جنوبی است.

وی افزود: احداث سه ساختمان اداری بسیج در مجموعه نواحی شهرستان‌های خوسف، بشرویه و زیرکوه، ایجاد ۹ حوزه مقاومت بسیج در شهرستان‌های استان، احداث ۱۰۵ واحد منزل مسکونی سازمانی برای کارکنان سپاه خراسان جنوبی و احداث استخر سرپوشیده در مرکز استان از دیگر اقدامات خدماتی و رفاهی بسیج برای مردم، بسیجیان و کارکنان مجموعه سپاه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha