• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402090401953
  • خبرنگار : 50444

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد

الحاق به محدوده شهرهای خراسان شمالی با افق ۲۰ ساله

الحاق به محدوده شهرهای خراسان شمالی با افق ۲۰ ساله

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: الحاق به محدوده شهرهای استان برای افق ۲۰ ساله از اولویت‌های این اداره کل است و برای این کار فلوچارتی تهیه کردیم که فرآیند الحاق به صورت هفتگی رصد خواهد شد.

سیدعلی میرکریمی در جلسه شورای مسکن شهرستان راز و جرگلان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در شهر راز بیش از ۴۰۰ نفر، در شهر غلامان ۲۰۰ نفر و در شهر یکه‌صعود نیز ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و در افق ۲۰ ساله در شهر راز نیاز به الحاق ۸۰ هکتار زمین، برای شهر غلامان ۵۰ هکتار و برای شهر یکه‌صعود نیز به ۴۰ هکتار زمین نیاز داریم.

دبیر شورای مسکن استان اضافه کرد: هدف، توسعه متوازن شهرهای استان متناسب با رشد جمعیت شهری و توجه به موضوعات آمایش سرزمین است که این موضوع نیاز به همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های صاحب زمین و مردم دارد.

وی افزود: همچنین براساس سخنان ریاست جمهوری، در تحقق طرح نهضت ملی مسکن همه دستگاه ها موظف به همراهی و انجام وظایف مربوط به حوزه خود بوده و اداره کل راه و شهرسازی در این مسیر دست تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار اصلی دولت خدمتگزار را به گرمی می فشارد.

میرکریمی تصریح کرد: نباید از تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها غافل شد چرا که در صورتی می‌توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع کرد و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف برای سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز در جلسه شورای مسکن این شهرستان گفت: اولویت ما در واگذاری زمین ابتدا به صورت ویلایی است و از هم اکنون باید به فکر خدمات زیربنایی این سایت ها بود و همزمان با احداث مساکن، خدمات زیربنایی نیز انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha