• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090401959
  • خبرنگار : 50652

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان عنوان کرد:

رفع محرومیت گلستان در گرو تزریق منابع ملی/ به استان هدف گردشگری تبدیل می‌شویم

رفع محرومیت گلستان در گرو تزریق منابع ملی/ به استان هدف گردشگری تبدیل می‌شویم

ایسنا/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه استان ما از معبر بودن خارج شده است، افزود: گلستان در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری بوده و این امر مستلزم تقویت منابع ملی است.

محمدجواد ساوری شامگاه جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین که با حضور «سید عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته که از سرکار آمدن دولت دکتر ابراهیم رئیسی می‌گذرد، وعده‌هایی داده شد که از تاریخ تأسیس استان گلستان بزرگ‌تر است اما به علت عزم و اراده دولت که بر خدمت استوار بوده یکایک این وعده‌ها در حال تحقق است.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان و تأکید بر بهبود هر چه سریع‌تر وضعیت طبیعت گردی و گردشگری جزیره آشوراده، ادامه داد: موضوعی که تقریباً ۲۴ سال در کشور خاک خورده بود با پیگیری‌های «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تلاش‌های مجدانه استاندار در مرداد ماه سال گذشته و در کمیته گردشگری کشور در کمتر از نیم ساعت حل مسأله شد.

رفع محرومیت گلستان در گرو تزریق منابع ملی/ به استان هدف گردشگری تبدیل می‌شویم

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری استان و پیگیری‌های استاندار گلستان برا علاج بخشی و احیای خلیج گرگان که در چهار روز گذشته آبرسانی شد، افزود: جزیره آشوراده می‌تواند همانند جزیره‌ای مانند کیش در شمال کشور و همچنین کریدور گردشگری دریایی به کشورهای حوزه دریای خزر باشد.

وی «گلستان» را به عنوان استان هدف گردشگری بی‌نظیر دانست و عنوان کرد: ما از معبر بودن خارج شده و در حال تبدیل شدن به مقصد گردشگری هستیم اما این امر مستلزم تقویت منابع ملی در حوزه زیرساختی و گردشگری است.

این مقام مسئول استقبال سالیانه اقوام از جشنواره فرهنگ و اقوام ایران زمین را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: استان گلستان به علت دارا بودن نگارستان اقوام در ایران پتانسل تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد و بنده به عنوان یک جوان دهه شصتی و با توجه به روحیه محرومیت زدایی دولت، تقاضای تزریق منابع مالی ملی برای رفع محرومیت در استان را دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha