• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402090402005
  • خبرنگار : 50635

استاندار هرمزگان:

ورودی‌های بندرعباس ساماندهی می‌شوند

ورودی‌های بندرعباس ساماندهی می‌شوند

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در بازدید از پروژه‌های عمران شهری بندرعباس گفت: در راستای ساماندهی و زیباسازی، ورودهای شهر در حوزه جاده‌ای، ریلی، دریایی، هوایی و ترمینال مسافربری اقدام می‌شود.

مهدی دوستی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر بندرعباس، اظهار کرد: از پروژه‌های پل بزرگ و تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم (ص) و پارک شهر بندرعباس بازدید شد. همچنین روند اجرایی طرح بازآفرینی محله اسلام‌آباد و روند آماده‌سازی مقدمات اجرای طرح پارک پنج هکتاری در این محله بررسی و ارزیابی شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه پارک «ارمغان مالیات» که در ورودی شهر بندرعباس محدوده میدان دفاع مقدس در حال اجراست، بیان کرد: بندرعباس آخرین سد ما برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان هرمزگانی است. از این رو با وجود اعتقادی که به توسعه متوازن استان داریم باید به بندرعباس از این نظر نگاه ویژه‌تری داشته باشیم.

دوستی نامناسب بودن ورودی‌ها، ترافیک، کیفیت پایین خدمات شهری و سد معابر را جزو مشکلات مهم بندرعباس دانست و افزود: پروژه‌های مهم مانند پل پیامبر اعظم (ص) که نقش بسزایی در باز شدن گره ترافیکی غرب بندرعباس دارند، پیشرفت مناسبی دارد. امیدواریم براساس قولی که شهردار داده است تا پایان سال کار تکمیل شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: پل‌های مختلفی در شهر در حال ساخت است که زمان اتمام همه تقریبا چهار ماه تا یک سال است.

دوستی بیان کرد: برای ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس کارهایی آغاز شده و علاوه بر ورودی‌های جاده‌ای برای ورودی هوایی (فرودگاه بندرعباس) طرحی را آغاز کرده‌ایم و محوطه فرودگاه در حال بازسازی است. ضمن اینکه ساخت باند دوم این فرودگاه در دستور کار است و تلاش خواهیم کرد در سال آینده این طرح را آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: ساماندهی محوطه ایستگاه راه‌آهن دچار تاخیر شده و تلاش خواهیم کرد این طرح را سریع‌تر به پایان برسانیم. در حوزه ترمینال بندرعباس نیز برنامه‌هایی داریم. برنامه‌هایی نیز در حوزه‌های ساخت ماریناها و گردشگری دریایی در بندرعباس داریم که با سرعت مناسبی در حال انجام هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha