• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402090402021
  • خبرنگار : 71974

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با ایسنا:

رژیم صهیونیستی منزوی شده است/پذیرفتن آتش‌بس مهر تأییدی بر شکست اسرائیل

رژیم صهیونیستی منزوی شده است/پذیرفتن آتش‌بس مهر تأییدی بر شکست اسرائیل

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی منزوی شده است گفت: ورزش در فرهنگ ایرانی آمیزه‌ای از روحیه پهلوانی و رقابت سالم است و تنها مبتنی بر بردوباخت نیست، باید در نظر گرفتن اخلاق در ورزش این جنایات دلیلی محکم برای خودداری ورزشکاران ایرانی از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی است.

پویا محمودی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیداری که قهرمانان ورزش کشور و مدال آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی با ایشان داشتند گفت: ورزش در فرهنگ ایرانی آمیزه‌ای از روحیه پهلوانی و رقابت سالم است و تنها مبتنی بر بردوباخت نیست، باید در نظر گرفتن اخلاق در ورزش این جنایات دلیلی محکم برای خودداری ورزشکاران ایرانی از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: عرصه مسابقات بین‌المللی برای رقابت میان نمایندگان دو کشور رسمی است، زمانی که رژیم جنایتکار اسرائیل از سوی ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود، دلیلی برای مسابقه دادن با نمایندگان این رژیم فاسد نیز وجود ندارد.

محمودی افزود: باوجود سانسور خبری از سوی رسانه‌های غربی کشتار انسان‌های بی‌گناه و غیرنظامیان در غزه بار دیگر ماهیت و خوی جنایت‌کار رژیم صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد،‌ همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودندکه امروز همه دنیا علت خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با نمایندگان رژیم صهیونیستی ورزشکاران ما را فهمیده‌اند،‌ چون این افراد به نمایندگی از یک رژیم جنایتکار وارد میدان می‌شوند و باید در اعتراض به نسل کشی و جنایاتی که این رژیم مرتکب شده است آنها را ترد و منزوی کرد؛ اتفای که این رزوها به خوبی شاهد آن هستیم.

*اسرائیل به دنبال فرار از غزه

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از ضربه‌فنی شدن اسرائیل پس از طوفان الاقصی بیان کرد: جنگ غزه،‌ جنگی نابرابر میان یک ارتش تا بن دندان مسلح و یک جریان مقاومت مردمی است، نیروی مقاومت در عملیات طوفان الاقصی با کمترین تجهیزات نظامی بر پایه ایمان به خدا توانست این رژیم جنایتکار را زمین‌گیر کند که رهبر انقلاب تعبیری زیبایی از این مقاومت داشتند.

محمودی بیان کرد: رژیمی که در ابتدای جنگ به دنبال نابودی حماس و جریان مقاومت بود با پذیرفتن آتش‌بس مهر تأییدی بر شکست خود زده است.

انتهای پیام

         

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha