• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1402090402206
  • منبع : فضای مجازی

یک تیر و ۶ نشان

یک تیر و ۶ نشان

هدف صرفاً نابودی اسرائیل نیست؛ جبهه مقاومت با تقسیم وظایف درحال بازتعریف مختصات نظم نوین جهانی است.

به گزارش ایسنا، کانال تلگرامی موسسه جهاد تبیین و مقاومت رسانه‌ای در یادداشتی با این عنوان نوشت:

یمن با توقیف کشتی تجاری اسرائیلی که از مبداء ترکیه بارگیری شده بود، ابتدا به ساکن، توی گوش اردوغان زد که در یک ماه با لفاظی و ژست دیپلماتیک، خود را مدافع ‎غزه نشان داده ولی در عمل ۳۰۰ کشتی تجاری به نفع اسرائیل بارگیری کرده است!

کشتی به مقصد هند بارگیری شده بود، پس دومین سیلی در گوش نارندا مودی "نخست وزیر هند" نواخته شد که در رویای راه اندازی کریدور عرب_مدیترانه در یک ماه گذشته حامی اسرائیل بود! مودی می‌داند که لازمه یک کریدور تجاری «امنیت» است و با وجود انصارالله یمن، کریدور اسرائیل امن نخواهد بود.

سومین سیلی درگوش نتانیاهو فرود آمد؛ چرا که ۸۰٪ اقتصاد اسرائیل دریا محور است و یمن با توقیف کشتی تجاری اثبات کرد نابود کردن اقتصاد اسرائیل برایش آب خوردن است.

چهارمین سیلی گوش اروپا را داغ کرد؛ ۴۰٪ انرژی دنیا از تنگه باب المندب و با اجازه یمن جابه جا میشودانرژی که از کانال روسیه به اروپا می‌رسید مسدود شده و حالا انصارالله با هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی تجاری اسرائیل، پالس منفی به بازار انرژی و اقتصاد اروپا مخابره میکند دقیقاً هم زمان با آغاز ‎زمستان سخت اروپا!

پنجمین‌ سیلی صورت بن سلمان راسرخ کرد تا علاوه بر یاد آوری موازنه قدرت در برابر عربستان، رگ غیرت جهان عرب را متورم کند تا از خواب غفلت بیدارشوند.

زنگ آخرین سیلی درگوش آمریکا صدا کرد، چپ و راست، راست و چپ! زیرا طراح اصلی این جنگ آمریکا است، پس سیلی زدن به سایرین درحقیقت یک پسِ سریِ محکم به آمریکاست که اتاق فرمان این آتش است.

درپایان یادآوری می‌کنم هدف صرفاً نابودی اسرائیل نیست؛ جبهه مقاومت با تقسیم وظایف (عراق و سوریه در خشکی ۴۰ پایگاه آمریکایی را تا کنون هدف قرار داده اند و آمریکا جرات نفس کشیدن هم ندارد، یمن در دریا)، درحال بازتعریف مختصات نظم نوین جهانی ذیل منظومه فکری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که مقدماتش نابودی شبکه اختاپوسی شیطان اکبر و ایادی او در منطقه و جهان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha