• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402090402265
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد

جابجایی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل

جابجایی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه گذشته حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل جابجا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل  و نقل کالای شهرستان اردبیل گفت: در مدت یاد شده ۲۰۳ هزار و ۵۷۹ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است.
وی عمده کالاهای صادر شده را سیمان فله‌ای و کیسه ای، شمش آهن، انواع بنزین، هندوانه، گندم انسانی، گازوئیل، سیب زمینی و مصالح ساختمانی برشمرد و تصریح کرد: جابجایی کالا و بار در این استان کاملاً عادی و روان است.
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در مدت یاد شده جابجایی ۱ میلیون و ۳۴۷ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، ۲۴۷ هزار تن از شهرستان پارس آباد، ۸۶۲ هزار تن از شهرستان نمین، ۱۰۱ هزار تن از شهرستان بیله سوار، ۸۷ هزار تن از شهرستان مشگین شهر، ۴۲ هزار تن از شهرستان گرمی، ۱۴۰ هزار تن از شهرستان خلخال و ۶۶ هزار تن کالا را از شهرستان اصلاندوز یادآور شد.
عضو شورای اداری استان اردبیل در ۸ ماهه گذشته از افزایش ۱۷ درصدی جابجایی کالا در شهرستان مشگین شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۷۴ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود که در ۸ ماهه امسال ۸۷ هزار تن بود.
عضو شورای ترافیک استان اردبیل در مدت یاد شده به افزایش ۱۱ درصدی صدور بارنامه در شهرستان نمین اشاره کرد و ادامه داد: در ۸ ماهه سال گذشته ۳۱ هزار و ۹۲۰ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال ۳۵ هزار و ۵۹۰ برگ بارنامه است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل  فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.
وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۲۰:۰۰

اقای مدیر کل راهداری لطفا به قتلگاه قره آغاج زیوه هم رسیدگی کنید متاسفانه خان آقا نیکزاد ثمرین زمانیکه وزیر راه و مسکن بودند خیانت بزرگی به اردبیل کردند مقایسه کنید جاهد سرچم را با جاده حیران خدا رحمت کند به شهید دادمان فرزند سبلان که جاده اردبیل به آستارا را به یادگار گذاشت حالا آقا آمده از مردم رای می خواهد