• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402090402329
  • خبرنگار : 50182

افتتاح تعریض "پل قره‌سو" کرمانشاه تا پایان سال آینده/ این پل ۱۴ متر عریض‌تر می‌شود

افتتاح تعریض "پل قره‌سو" کرمانشاه تا پایان سال آینده/ این پل ۱۴ متر عریض‌تر می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیر عمران شهرداری کرمانشاه از افتتاح پروژه تعریض پل قره سو تا پایان سال آینده خبر داد.

مجید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع عملیات اجرایی تعریض پل قره سو از اوایل پاییز امسال گفت: کارهای مقدماتی پروژه انجام شده و تجهیز کارگاه نیز صورت گرفته و تاکنون پروژه نیز ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: برنامه زمانبندی پروژه ۱۸ ماهه است و این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد، اما با توجه به مشکلات ترافیکی مسیر در تلاشیم کار تعریض این پل هرچه سریعتر به پایان برسد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کار در بستر رودخانه در حال انجام است و این فصل هم فصل بارندگی است، اجرای پروژه قطعا با مشکلاتی همراه می شود، اما در تلاشیم سرعت پروژه را افزایش دهیم.

مدیرعمران شهرداری کرمانشاه افزود: در طرح تعریض این پل، قرار است در کنار پل موجود، یک پل جدید احداث شود که در همان مسیر جنوب به شمال مورد استفاده قرار می گیرد.

امیری گفت: این پل جدید به طول ۹۶ متر بوده و عرض آن نیز ۱۴ متر است.

امیری گفت: در حال حاضر ترافیک کمربندی غربی کرمانشاه به سمت پل قره سو سرازیر می شود و نیاز است هرچه سریعتر کار تعریض آن صورت گیرد.

مدیرعمران شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت تعریض پل قره سو در کمربندی شرقی کرمانشاه نیز گفت: مطالعات این طرح نیز انجام شده، اما هنوز وارد عملیات اجرایی نشده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۲۲:۰۴

اول پل ها میسازند بعد به فکر عریض کردن میافتن ،چرا از اول این فکرو نمیکنید،شهرداری کرمانشاه از نظر آسفالت معابر و کوچه ها رتبه صفر ایران را داراست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۲۲:۱۲

خیلی عجله نکنید ...... وقت زیاده ....

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۲۲:۵۶

این شهر بیشتر از اینکه به پل و رو گذر و زیر گذر برای کاهش ترافیک نیاز داشته باشه به جلوگیری کردن از ساخت و سازهای بی رویه نیاز داره که باعث ازدحام و ترافیک جمعیت شده. بارها گفتم و میگم افزایش جمعیت بصورت عمودی بشکل آپارتمان بلای جان این شهر شده. جلوی آپارتمان سازی های بی رویه را بگیرید خواهشا. اگر هم مجوز میدیدن 2 طبقه بیشتر ندین. به فکر آیندگان باشین

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۱۶:۳۹

دقیقا درست اشاره کردی دوست عزیز نباید یک پل ساده باشه حداقل مثل پل قوسی دارای المان ویژه خودش باشه زنده باد شهر کرمانشاه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۲۳:۳۴

به زیبا ساختن پل مانند چینی هاتوجه کنیدتاماندگارچشم نوازواحساس غرورکنیم

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۱۶:۴۴

درسته مانند پل قوسی کرمانشاه که المان و طراحی چشم‌نواز داره این پل جدید هم نباید ساده باشه و باید طراحی درخور نام کرمانشاه داشته باشه . لطفا اینقدر منفی بافی نکنید راجع به شهر خودمان من تمام شهرهای ایران رو دیدم و زندگی کردم کرمانشاه یکی از شش شهر مناسب در ایران هست کلا یک سری مشکلات هست که در تمام شهرهای ایران وجود داره و فقط مربوط به کرمانشاه هم نیست!

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۲:۳۵

آسفالت کوچه های کرمانشاه از کوچه های روستاها داغون تره

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۷:۱۱

چه عجب باید به این مسئولها آفرین گفت که آخرش متوجه شدن که پل باید بزرگتر شود

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۰۳:۳۸

اول همه اینکه این پل ۱۴پونزده سال پیش وقتی پل امام حسین سمت مخالفش انجام شد باید سمت مخالفش انجام میشد نه سال 1402پل قره سو لب آب همین مشکل داشت تازه چند سال پیش یادشون افتاد درست باید بشه پل قره سو کمربندی شهدا هر دو لاینش همین مشکل داره نمیدونم کاری میدونن باید انجام بشه ساده از کنارش ساده رد میشن

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۱۶:۴۷

شهرداری کرمانشاه انصافا نسبت به بیست سال قبل خیلی خیلی بهتر شده تقریبا هر سال چند پروژه عمرانی و ترافیکی افتتاح میکنه لطفا کنی انصاف داشته باشید و اینقدر شهر خود را تخریب نکنید بسیاری از مشکلات سراسری هست و ربطی به یک منطقه و شهر بخصوص نداره