• شنبه / ۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1402090402549
  • خبرنگار : 71506

کامران قاسمپور قید رقابت با حسن یزدانی را زد

کامران قاسمپور قید رقابت با حسن یزدانی را زد

دارنده ۲ مدال طلای جهان به شایعات درباره احتمال بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم پایان داد و اعلام کرد که قصد دارد در رقابت‌های قهرمانی کشور در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان برود.

به گزارش ایسنا،‌ کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان که به علت آسیب دیدگی غایب بزرگ تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان بود، از روند خوب خود برای بازگشت به میادین در وزن جدید خبر داد.

در شرایطی که انجام عمل جراحی کتف توسط حسن یزدانی و دوری ۵ تا ۶ ماهه وی از میادین، احتمال بازگشت قاسمپور به وزن ۸۶ کیلوگرم برای المپیک پاریس را افزایش داده بود، این کشتی‌گیر تاکید کرد ک قصدی برای بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم ندارد.

قاسمپور گفت: در حال حاضر تمریناتم را در جویبار زیر نظر مربی‌ام پشت سر می‌گذارم و آرام آرام آماده حضور در میادین می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که در چه وزنی کشتی می‌گیرد؟ خاطرنشان کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان می‌روم.

به این ترتیب با اعلام کامران قاسمپور، احتمال رقابت او با حسن یزدانی در انتخابی وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک از بین رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۴ ۲۰:۴۵

به امید خدا طلای این وزن در المپیک مال کامران قاسمپور عزیزم و دوست داشتنی است با زیر گیری های ناب ایرانی کامران جان با آمادگی و دل نترس برو جلو دعای هشتاد میلیون ایرانی پشت تو هست

avatar

کار منطقی انجام داد . چون هم باید خیلی وزن کم میکرد و هم برای چندمین بار به حسن دلاور میباخت . آرزوی موفقیت برای هر دو قهرمان دارم .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۴:۰۹

اگر مشکل جراحی کتف حسن یزدانی هم نبود حسن اقای یزدانی با این نوع کشتی هیچوقت نمیتواند بر دیوید تیلور غلبه کند. همانطور که کشتی گیران وزن 74 کیلوی ما در طول 10 سال نتوانستند بر " جردن باروفس" غلبه کنند و بالاخره علی سواد کوهی پس از یک باخت 4-4 به جردن باروفس توانست او را چند ماه قبل شکست دهد.نکته بسیار مهم که کادر فنی ما قابل به حل ان نیست اینست که دیوید تیلور تمام شگردهای حسن یزدانی را از حفظ است و به همین دلیل حسن اقای یزدانی ما حتی یکبار هم نمیتواند دیوید تیلور را در خاک بنشاند.از سود دیگر کامران قاسمپور بایستی احتمالا خودش را برای مبارزه با احمد تاج الدین اف روس تبار ولی بحرینی اماده کند کسی که تا به حال سعداله اف و اشنایدر و گلیج را شکست داده.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۵:۱۲

اشتباه کرد.تو ۸۶ کیلو کسی نبود جز یزدانی که اونم هرگز نخواهد توانست بر تیلور غلبه کند هرگز هرگز هرگز. ولی امیدی به کامران بود .واسه خودش راه رو سخت تر کرد چون تو ۹۷ کلی مدعی دوبنده ملی تو ایران هستش که مسیرش خ خ دشواره. ولی البته هنوزم امید به حضور کامران تو ۸۶ هست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۲۱:۳۱

من خودم طرفدار کامرانم و آرزوی کشتی با تیلورشو دارم پس ترسیده وهیچ عذر وبهانه ی قبول نیس تو ۹۷ جز ۵ نفرم نیستی مخوای با تاج الدینوف کشتی بگیری