• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402090502685
  • خبرنگار : 50182

وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی وزیر ارشاد برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه/ افتتاح پروژه؛ سال آینده

وعده ۱۰۰ میلیارد تومانی وزیر ارشاد برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه/ افتتاح پروژه؛ سال آینده

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از وعده وزیر ارشاد برای تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه خبر داد و افزود: در صورت تامین اعتبار، این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمدامین بهرامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وعده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت: پیگیر تخصیص این اعتبار هستیم.

وی افزود: در صورت تامین این اعتبار، با برآوردهای صورت گرفته و با لحاظ قیمت های امروز، می توان پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی کرمانشاه را تکمیل کرد.

بهرامی گفت: این پروژه که ۱۶ سال از کلنگ زنی آن می گذرد قرار بود در هفت طبقه احداث شود که دو طبقه آن برای کاهش هزینه ها حذف شد و با اعتبار فعلی هم تنها می توانیم همین پنج طبقه پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی از پیگیری برای اضافه شدن دو طبقه حذف شده هم خبر داد و گفت: فعلا با این اعتبار باید طبقات موجود را تمام کنیم و در گام بعدی به دنبال گرفتن اعتبار برای ساخت دو طبقه حذف شده خواهیم بود.

بهرامی گفت: رییس جمهوری در جلسه هفته گذشته هیات دولت اعلام کردند تمام کتابخانه های نیمه کاره کشور باید تکمیل شوند و در همین راستا عزم ویژه ای از سوی دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه وجود دارد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۵ درصد اعلام کرد و افزود: در تلاشیم این پروژه اواخر سال آینده به بهره برداری برسد.

کتابخانه مرکزی کرمانشاه در پنج طبقه به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در حال ساخت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۱۰:۵۶

چگونه ممکن است که یک‌ مرکز فرهنگی نظیر کتابخانه که به سکوت و آرامش نیاز مبرم دارد پس از تکمیل و بهره‌برداری مجددا عملیات توسعه ساختمانی آن آغاز شود. انشاالله که وعده تکمیل این طرح در سال آینده هم اینچنین عجیب نباشد.