• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402090502700
  • خبرنگار : 90111

سپاهان از بهترین‌های ایران و آسیاست

سپاهان از بهترین‌های ایران و آسیاست

سرمربی نیروی هوایی عراق به ستایش از سپاهان پرداخت و تاکید کرد که شاگردان مورایس از بهترین تیم‌های ایران و آسیا هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از winwin، نیروی هوایی در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف سپاهان خواهد رفت.

این بازی فردا(دوشنبه) به میزبانی سپاهان و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

ایوب ادویشو، سرمربی نیروی هوایی عراق قبل از دیدار با سپاهان گفت: امیدوار هستیم که تیم باتوجه به شخصیتی که دارد عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با نتیجه‌ای خوب زمین را ترک کنیم. سپاهان از بهترین تیم‌های ایران و آسیاست. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی به ویژه در خط حمله دارند. سرعت تیم در ضد حملات بالاست. آن‌ها تیمی هستند که راه‌حل‌های زیادی برای بازی کردن و گل زدن دارند.

او از نقطه مشترک بین نیروی هوایی عراق و سپاهان سخن به میان آورد و گفت: سپاهان و نیروی هوایی از یک نظر شبیه به هم هستند و آن این که هر دو تیم از ۳ تا ۴ بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده می‌کنند و این کاملا برعکس با الاتحاد است که بازیکنان خارجی زیادی را در اختیار دارد.

در این گروه الاتحاد با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و این درحالی است که سپاهان و نیروی هوایی عراق ۷ امتیازی هستند. جدال رفت دو تیم در عراق با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۲۰:۵۲

باید خدمت شما عرض کنم که متاسفانه روزی که تو عراق سپاهان با شما مساوی کرد فدراسیون فوتبال حسابی سپاهان رانقره داغ کرد بود وباکسر ۴امتیاز و۴۰میلیارذ جریمه سپاهانی خسته ومظلوم را وارد زمین کرد، الان خداراشکر سپاهان هنوز زنداست وروپای خودش ایساده وباشکست شما والتحاد ترسو به دسته بد سعود خواهد کرد

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۲۱:۱۰

چرا در آزادی؟استادیوم اصفهان که شرایط بهتری دارد.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۵ ۲۱:۱۱

بله درست است یکی از یکی بهتر وای عیسی ومغانلو جلو اسدیوحسیننژاد پشت سرشون رامین رفتوبرگشت واقعن چه تیمی ماشالا الله و اکبر قهرمانی آسیا به امید خدا