• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090502790
  • خبرنگار : 50228

سرمربی تیم زنان خوزستان:

در لیگ برتر جوانان می‌خواهیم روی سکو باشیم/ووشو خوزستان همیشه مطرح بوده است

در لیگ برتر جوانان می‌خواهیم روی سکو باشیم/ووشو خوزستان همیشه مطرح بوده است

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم زنان هیات ووشو خوزستان با تمجید از عملرد تیمش در هفته اول لیگ برتر جوانان، گفت: هدف ما این است که روی سکو باشیم.

رقابت های لیگ برتر ووشو جوانان در بخش بانوان دوم آذرماه در محل آکادمی ووشو تهران برگزار شد که تیم هیات خوزستان در هفته نخست به دو برد و یک باخت دست پیدا کرد.

سارا نعامی در گفت و گو با ایسنا در خصوص هفته اول لیگ برتر، اظهارکرد: شش تیم در این دوره از رقابت ها حضور دارند که تیم های قدری هستند. هیات ووشو خوزستان در دیدار با تیم های هیات گلستان و یزد برنده شد و در بازی با تیم سپاهان شکست خورد. مسابقات نیز طی چهار هفته برگزار خواهد شد.

وی با با بیان این که مسابقات در دو بخش تالو و ساندا برگزار می شود، گفت: خوشبختانه ورزشکاران بومی و مطرحی در این دو بخش داریم که در هفته اول مسابقات نیز خوب ظاهر شدند. البته در رقابت با تیم سپاهان هم ترکیب را به صورتی انتخاب کرده بودم که برنده شویم که در یک مبارزه نزدیک شکست خوردیم و به نوعی شانس با ما یار نبود. در مجموع از عملرد تیمم در هفته اول راضی بودم.

سرمربی تیم هیات ووشو خوزستان گفت: هدف ما این است که خوزستان در لیگ برتر ووشو جوانان روی سکو باشد.

وی هم چنین درباره وضعیت ووشو در خوزستان، عنوان کرد: همیشه ووشو یک قطب نیرومند در خوزستان بوده و همیشه خوب کار کرده و مطرح بوده است. به همین دلیل توقع خودمان هم از این رشته بالاست. خوشبختانه مربیان، داوران و ورزشکاران استان در حال پیشرفت هستند و ملی پوشان زیادی در این رشته داریم. 

نعامی با بیان این که ووشو خوزستان مطرح است و وضعیت خوبی در کشور دارد، افزود: اکنون بحث حمایت از این رشته وجود دارد و اگر مسئولان حمایت بیشتری از ووشو خوزستان داشته باشند، مطمئنا این رشته بیشتر دیده خواهد شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه هیات به خوبی کمک می کند و تلاش ووشوکاران را دیده است. البته هیات های ورزشی درآمدهای هنگفتی ندارند و باید مسئولان به هیات‌ها کمک کنند. امیدوارم شرکت ها و ارگان های موجود در استان به کمک ورزش و هیات های ورزشی بیایند تا ورزشکاران استان بدون دغدغه فقط برای روی سکو بودن تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha