• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402090502891
  • خبرنگار : 71460

آرتتا: عاشق برنده شدن هستم و ما در صدر جدول هستیم

آرتتا: عاشق برنده شدن هستم و ما در صدر جدول هستیم

سرمربی آرسنال از رسیدن تیمش به صدر جدول لیگ برتر ابراز خوشنودی کرد.

به گزارش ایسنا، آرسنال در حالی به مصاف برنتفورد رفته بود که می‌دانست با پیروزی در این بازی به صدر جدول خواهد رفت. توپچی‌ها یک بار توسط تروسارد در نیمه اول به گل رسیدند اما این گل توسط VAR مردود شد. در این بازی زینچنکو و رایس ۲ مرتبه دروازه رمزدیل را نجات دادند و پیش از گل برتری هاورتز در دقیقه ۸۹ مانع از فروپاشی دروازه تیم‌شان شدند.

در نهایت با ضربه سر هاورتز ۳ امتیاز این دیدار به آرسنال رسید.

مایکل آرتتا سرمربی آرسنال بعد از پیروزی و صدرنشینی تیمش در لیگ برتر گفت: این فوتبال است. من از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. نحوه عملکرد تیم همراه با کلین شیت بسیار خوب بود. ما به جلو می‌رویم. زمستان شروع شده است، هوا بسیار سرد بود و آمدن به برنتفورد سخت ولی من تلاشمان را دوست داشتم.

آرسنال در دیدار با برنتفورد در بهترین حالت خود نبود و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود اما هاورتز که از روی نیمکت به زمین آمد، با دومین گل خود در این فصل جشن بزرگی راه انداخت.

آرتتا درباره مهاجم آلمانی گفت: هر وقت کاری سخت باشد هاورتز بازیکنی است که از پس آن بر می‌آید و می‌تواند در سخت‌ترین شرایط بدرخشد و برای ما گلزنی کند. 

آرسنال ۳۰ امتیاز دارد و بالاتر از منچسترسیتی و لیورپول در صدر است و اگرچه راه درازی در پیش است، آرتتا گفت که از رسیدن به صدر جدول احساس خوبی دارد. سرمربی جوان آرسنال در پایان گفت: من عاشق برنده شدن هستم. ما در صدر جدول هستیم و اینجا جایی است که باید بخواهیم باشیم. برای من روز خاصی بود. این بازی دویستمین حضور من در آرسنال بود و می‌خواهم از همه کسانی که کنارم هستند تشکر کنم. این پیروزی خیلی لذت‌بخش بود.

پیش از این بازی منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در خانه به مصاف لیورپول رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha