• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090503300
  • خبرنگار : 50283

سرهنگ جانباز:

آمادگی بسیج بندرانزلی برای جمع‌آوری سنبل آبی

آمادگی بسیج بندرانزلی برای جمع‌آوری سنبل آبی

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با اشاره به اینکه برای جمع‌آوری گیاه مهاجم سنبل آبی تابع دستگاه‌های مربوطه هستیم و آنها باید برای جمع‌آوری تقاضای کمک کنند، گفت: پروتکل‌ها را آنها تعریف می‌کنند و ما بر اساس شیوه نامه‌های آنها عمل می‌کنیم، بارها اعلام آمادگی کردیم که بسیجیان و مردم بندر انزلی مشتاقانه برای همکاری با دستگاه‌های متولی در این خصوص نهایت همکاری را خواهند داشت.

سرهنگ حمید جانباز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هرچه از عمر نظام می‌گذرد و افق‌های جدیدی را پیش روی خودمان داریم و فراز و نشیب‌های پیش روی نظام بیشتر مشخص می‌شود مجاهدت بسیجیان و شهدا نقش برجسته‌تری پیدا می‌کند.

وی افزود: با از خود گذشتگی و ایثارگری بسیجیان، این نظام از یک نهال نوپا به درخت تناور و پرثمر تبدیل شده و هفته بسیج فرصتی است که از شهدا، ایثارگران، بسیجیان پیشکسوت و راه و رسمی که آنها آغاز کردند را برای نسل جوان بازگو کنیم.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه بسیجیان جوان دو بحران دفاع مقدسی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: این قشر در دوران کرونا با مساوات و در کنار مردم بودن، خوش درخشیدند همچنین در فتنه و اغتشاشات سال گذشته که دشمنان امید داشتند بتوانند در توطئه های خود موفق شوند همین نسل جوان که شاید دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده بودند ولی با همان روحیه و از خود گذشتگی و ایثارگری بلکه با گذاشتن آبرو در این مسیر ثابت قدم بودند و از انقلاب، نظام و ارزش‌های خودشان پاسداری کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی گفت: طی هفته بسیج سال جاری بیش از ۱۱۰ برنامه توسط بسیجیان شهرستان در قالب یادواره‌های شهدا، جلسات بصیرتی، میز خدمت، اردوهای جهادی، ویزیت رایگان و نذر خون در سطح شهرستان اجرا شد.

وی همچنین با بیان اینکه برای اشتغال زایی خانواده‌ها کارهای خوبی به ویژه در حوزه بانوان انجام شده، افزود: کلاس‌های صنایع دستی برای علاقه مندان برگزار و در فرصت های مختلف نمایشگاه برپا شده و در آینده نزدیک وام‌های اشتغال زایی هم در اختیار بسیجیان متقاضی قرار خواهد گرفت.

سرهنگ جانباز در پایان گفت: در ابتدای هفته بسیج امسال اعطای جهیزیه پنج فقره داشتیم و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان این ماه نیز تا ۱۵ فقره جهیزیه به نوعروسان شهرستان اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha