• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090503359
  • منبع : بازار

موسسه بین المللی آی تی آی برای حمل بار به ترکیه

موسسه بین المللی آی تی آی برای حمل بار به ترکیه

امروزه حمل و نقل در مسافت‌ها و مقاصد مختلفی صورت می‌گیرد که حمل بار به کشور دیگر نیز از انواع آن محسوب می‌شود. افراد به منظور و اهداف مختلفی تصمیم می‌گیرند که بارها و اثاثیه‌ای را به کشور دیگر ارسال نمایند؛ مهاجرت، تجارت، خرید و فروش وسایل و ... از جمله این دلالی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از موسسه بین المللی شایان مهر ای تی ای، از جمله کشورهای بسیار پرمتقاضی برای حمل بار به کشور همسایه، ترکیه می‌باشد. این کشور به دلیل فرهنگ نزدیکی که با ایران دارد، مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت و یا تجارت می‌باشد.

موسسه حمل و نقل آی تی آی

با توجه به آنکه حمل و نقل به یک کشور دیگر از چالش ها و خطرات زیادی برخوردار است باید این فرایند به دست افراد باتجربه و معتبر سپرد. در این زمینه موسسات و شرکت های متعددی در هم در ایران و هم در ترکیه در حال فعالیت هستند.

موسسه حمل و نقل آی تی آی از جمله موسسات با سابقه و معتبر در زمینه حمل بار بین الملل است که با داشتن چندین سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در این زمینه توانسته به یکی از بهترین ها تبدیل شود.

باربری و حمل و نقل از جمله خدمات بسیار مهم و تاثیر گذار در هر جامعه‌ای می‌باشد. این نوع خدمات باعث ایجاد ارتباط میان مبداء و مقصد شده و عوامل متعددی را تحت تاثیر خود قرار داده است. شرکت ها و موسسات زیادی در این زمینه در حال ارائه خدمات باربری هستند که از جمله آنها آی تی آی می‌باشد.

موسسه بین المللی شایان مهر ای تی ای با داشتن سابقه‌ای طولانی و تجربه فراوان در حوزه حمل انواع بار و اثاثیه، توانسته هم اکنون به یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های حمل بار و کالا تبدیل شود. این مجموعه همراه با تیم حرفه‌ای خود و به روز رسانی خدمات باربری و همچنین تجهیزات و ماشین های خود، توانسته کیفیت ارائه خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهد و از این طریق رضایت مشتریان را همواره به همراه داشته باشد.

حمل بار به ترکیه

کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران، عدم تحریم بودن، داشتن روابط تجاری زیاد و کیفیت زندگی مناسب، افرادی زیادی تمایل دارند بارها و یا اثاثیه منزل خود را به ترکیه ارسال نمایند. موسسه آی تی آی از جمله مجموعه هایی است که خدمات حمل اثاثیه به ترکیه را برای متقاضیان ارائه می‌دهد. از جمله خدمات مطرح و ارزشمند مجموعه آی تی آی حمل اثاثیه به ترکیه است که لذت تجربه‌ی استفاده از خدمات باکیفیت را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

همانطور که می‌دانید پروسه جابجایی و حمل و نقل از چالش ها و استرس های زیادی برخوردار است. جابجایی بار و اثاث از یک طبقه به طبقه دیگر در یک ساختمان، داستان و حساسیت خودش را دارد چه برسد از یک کشور به کشور. اگر به کشور دیگری قصد جابجایی داشته باشید، مواردی نظیر گمرک، طولانی بودن مسیر و ... به این تنش ها و مشکلات اضافه خواهد شد.

مجموعه آی تی آی تمام خدمات و مراحل مربوط به حمل بار به ترکیه از جمله بسته بندی و وکیوم، حمل بار از منزل مشتری، انجام مراحل گمرکی، ترخیص بار از گمرک، تخلیه بار در مقصد، باز کردن وکیوم و چیدمان در منزل را به طور کامل و اصولی برای شما به انجام می‌رساند.

موسسه بین المللی آی تی آی برای حمل بار به ترکیه

برآورد هزینه حمل بین المللی

اگر قصد حمل بار به کشورهای دیگر نظیر ترکیه را دارید، استفاده از خدمات موسسات بین المللی حمل بار یکی از مطمئن‌ترین، ایمن‌ترین و به صرفه‌ترین روش ها محسوب می‌شود. از جمله چنین موسساتی، شرکت آی تی آی می‌باشد که با تیم حرفه‌ای خود همواره آماده خدمت رسانی به متقاضیان است.

باتوجه به اخذ قرار دادی که با هرکدام از این موسسات تنظیم میکنید، از این موضوع مطمئن خواهید شد که در ازای خدماتی که دریافت خواهید کرد، هزینه‌ای پرداخت می‌نمایید.

هزینه حمل اثاثیه به خارج از کشور، یک نرخ مشخص و دقیقی ندارد. هزینه این نوع حمل بار باتوجه به میزان بار و مقصد شما متفاوت است. همچنین تنوع خدمات ارائه شده مانند بسته بندی اثاثیه و وکیوم توسط شرکت باربری می‌تواند در این هزینه ها تاثیر گذار باشد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه حمل اثاثیه به خارج از کشور می‌توان به این موارد اشاره نمود:

هزینه بسته بندی برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به بارها

هزینه حمل بار تا گمرک

هزینه انبارداری

هزینه های مربوط به گمرک(مانند اجاره انبار، تخلیه و بارگیری)

هزینه تشریفات گمرک و صدور مجوزهای لازم به منظور ارسال بار

آشنایی با نحوه بسته بندی مخصوص

موسسه بین المللی آی تی آی برای حمل بار به ترکیه

به طور کلی در بحث جابه‌جایی و حمل بار، بسته بندی وسایل یکی از مراحل اصلی و بسیار مهم برای این منظور محسوب می‌شود. مسیر و جاده مملوء از خطرات و حوادث غیر قابل پیشبینی و احتمالی است که نمی‌توان جلوی آنرا گرفت. تنها با داشتن یک بسته بندی اثاثیه و وکیوم حرفه‌ای است که تا حدی میتوان سلامت وسایل را تضمین نمود.

باتوجه به آنکه فرایند بسته بندی بسیار حوصله‌سر بر است و نیازمند تجربه و تخصص کافی دارد، توصیه می‌کنیم که این کار را به دست افراد کاربلد و حرفه‌ای بسپارید. موسسه آی تی آی همراه با متخصصین حرفه‌ای خود، خدمات بسته بندی اثاثیه را به طور کامل و اصلی با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات ممکن به انجام می‌رساند.

از این طریق شما مطمئن خواهید شد که در طول مسیر جابجایی، کوچکترین خسارت و آسیب دیدگی به اثاثیه و وسایل شما وارد نخواهد گشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha