• یکشنبه / ۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402090503371
  • خبرنگار : 50513

آمار طلاق ازدواج‌های دانشجویی در زنجان کمتر از میانگین کشوری است

آمار طلاق ازدواج‌های دانشجویی در زنجان کمتر از میانگین کشوری است

ایسنا/زنجان رئیس دبیرخانه ستاد ازدواج دانشجویی استان زنجان گفت: میزان طلاق در ازدواج‌های دانشجویی در این استان از میانگین کشوری پایین‌تر است.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی امروز (یکشنبه، پنجم آذر ماه) در نشست خبری بیست‌وششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، با اشاره به آمار طلاق در ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ از میان ۴۳۰۰ زوج، فقط ۱۴۲ مورد طلاق و از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ از میان ۲۷۰۰ زوج دانشجو فقط ۶۴ مورد طلاق ثبت شد. این آمار نشان از قوی بودن ازدواج‌های دانشجویی دارد.

وی با اعلام آمار ثبت‌ نام‌ کنندگان ازدواج دانشجویی در سال ۱۴۰۱، ادامه داد: در بیست‌وپنجمین دوره ازدواج دانشجویی ۱۳۶ دانشجو از دانشگاه زنجان، ۶۳ دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی، ۴۲ دانشجو از دانشگاه فرهنگیان، ۳۳ دانشجو از آموزشکده فنی‌ و حرفه‌ای، ۳۵ دانشجو از دانشگاه پیام‌ نور، ۲۵ دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی، ۹ دانشجو از دانشگاه علوم پایه، شش دانشجو از دانشگاه علمی‌ کاربردی، سه دانشجو از دانشگاه صائب ابهر و دو دانشجو از دانشگاه عالی کار خرمدره ثبت‌ نام کردند. 

قره‌داغی با بیان اینکه دانشجویان متأهل با تاریخ عقد از اول فروردین‌ماه ۱۴۰۱ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ می‌توانند در این دوره از ازدواج دانشجویی شرکت کنند، افزود: جشن بیست‌وششمین دوره ازدواج دانشجویی ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و ۲۸ بهمن تا اول اسفند ماه حرکت کاروان‌های «همسفر تا بهشت» به سمت مشهد خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای شرکت در بیست‌وششمین دوره ازدواج دانشجویی دانشگاه‌های استان، دانشجو بودن یکی از زوج‌ها کفایت می‌کند، اظهار کرد: مهلت ثبت‌ نام تا ۹ آذر ماه ادامه می‌یابد و محدودیتی در تعداد ثبت‌ نامی‌ها وجود ندارد.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان زنجان افزود: ثبت‌ نام در طرح ملی «همسفر تا بهشت» فقط به صورت الکترونیکی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha