• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402090603640
  • خبرنگار : 71664

رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد تهران مرکز:

دانشگاه‌ها ابعاد مختلف جنگ غزه را بررسی کنند

دانشگاه‌ها ابعاد مختلف جنگ غزه را بررسی کنند

رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و دبیر همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» گفت: دانشگاه‌ها باید جنگ غزه را از ابعاد مختلف بررسی کنند و دانشکده‌ها این جنگ را از ابعاد مختلف بررسی کنند.

به گزارش ایسنا، اکبر نصرالهی در افتتاحیه همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» درباره چرایی برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه است و این هدف محدود به تبیین عملیات طوفان‌الاقصی نمی‌شود بلکه شامل تشریح، روایت صحیح و نقل درست عملیات طوفان‌الاقصی برای نخبگان، دانشجویان و مردم است.

وی با بیان اینکه همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با مشارکت اندیشکده‌ها، دانشکدگان و رسانه‌های متفاوت برگزار می‌شود، گفت: این همایش با همت جمعی برگزار می‌شود و حاصل کار گروهی است.

دبیر همایش همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» با بیان اینکه استمرار جهاد تبیین در حوزه فلسطین از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: به جهت استمرار در حوزه جهاد تبیین فلسطین در نظر داریم که ۵۰ پنل تخصصی در دانشگاه‌ها و ارگان‌ها برگزار کنیم.

نصرالهی ادامه داد: برگزاری همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه، روایت‌ها و واقعیت‌ها» محدود به امروز نمی‌شود؛ چرا که امروز مراسم افتتاحیه را برگزار می‌کنیم و این موضوع سرآغازی برای جهاد تبیین دانشگاه‌ها در حوزه مسائل فلسطین است‌.

وی با بیان اینکه یورش رژیم صهیونسیتی به غزه فقط بُعد نظامی ندارد، گفت: این یورش ابعاد بسیاری مانند اجتماعی، سیاسی، دینی دارد و بُعد نظامی فقط در ویترین قرار دارد. جنگ غزه، جنگ دو تمدن، دو تفکر و جنگ روایت‌ها است. 

نصرالهی با بیان اینکه تمام دانشگاه‌ها باید به موضوع بررسی ابعاد جنگ غزه ورود کنند، گفت: دانشگاه‌ها باید جنگ غزه را از ابعاد مختلف بررسی کنند. به طور مثال، دانشکده محیط‌زیست می‌تواند آثار زیست‌محیطی یورش رژیم صهیونسیتی به غزه را بررسی کند. 

دبیر همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» ادامه داد: متاسفانه عملیات ۷ اکتبر به دست فراموشی سپرده شده و نتوانستیم تمام ابعاد آن را برای مردم تشریح کنیم اما درنظر داریم با این همایش تمام ابعاد طوفان‌الاقصی را برای مردم و دانشگاهیان شرح دهیم.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاحیه همایش بین‌المللی «طوفان الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها»، امروز، دوشنبه ۶ آذر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha