• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402090603659
  • خبرنگار : 50204

مرحله نخست تسهیلات پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک در آستانه پرداخت

مرحله نخست تسهیلات پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک در آستانه پرداخت

ایسنا/مرکزی مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تسهیلات مسکن ۵۵۰ میلیون تومان است و به صورت مرحله ای پرداخت می شود و با توجه به اینکه مرحله نخست تسهیلات، در مرحله اجرای فوندانسیون پرداخت می شود، یکی از شرکت های پیمانکار می تواند مرحله نخست تسهیلات را دریافت کند.

حمید انعامی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه های مسکن ملی در برخی شهرها در مراحل پایانی است، قرارداد متمم تسهیلات در ۳ پروژه شهر ساوه انجام شده است.

وی افزود: برای پروژه ۳۸۴ واحدی کوی علوی، ۴۸۴ کوی فجر و ۹۸۰ واحدی بلوار بهشتی در ساوه عقد قرارداد متمم مشارکت انجام شده و تسهیلات در مسیر پرداخت است.

انعامی ادامه داد: در اراک نیز عقد قرارداد متمم برای پروژه های شرکت های نارنجستان و آرش ارمه در کوی شهید سلیمانی انجام شده و امیدواریم به زودی این متمم پرداخت شود.

وی با اشاره به پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک گفت: بعد از کاهش قرارداد شرکت کیسون، با سه شرکت نارنجستان و آرش ارمه و دژدیس سپاهان عقد قرارداد شد و طی جلسه ای با حضور مدیرکل پایش پروژه های نهضت ملی در وزارت راه و شهرسازی و مدیر بانک های اصلی کشور مقرر شد عقد قرارداد مشارکت پروژه‌های ۸۱۰۰ واحدی انجام شود.

انعامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد که کیسون در حوزه تسهیلات پروژه ۲۳۹۲ واحدی با بانک تجارت، آرش ارمه با برای ۲۴۰۰ واحد، با بانک مسکن، شرکت نارنجستان برای ۱۵۶۰ واحد با بانک اقتصاد نوین و شرکت دژدیس سپاهان برای ۱۵۰۰ واحد با بانک های رفاه و صادرات عقد تسهیلات مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: تسهیلات مسکن ۵۵۰ میلیون تومان است و به صورت مرحله ای پرداخت می شود به این شکل که مرحله نخست در مرحله اجرای فوندانسیون پرداخت می شود که اکنون شرکت کیسون می تواند مرحله نخست را دریافت کند.

انعامی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در هفته آینده پرداخت مرحله اول تسهیلات را به این شرکت داشته باشیم.‌

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha