• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402090603757
  • منبع : نمایندگی سمنان

پیدا شدن مفقودی بجنوردی بعد از ۵ ماه در روستایی در سرخه

پیدا شدن مفقودی بجنوردی بعد از ۵ ماه در روستایی در سرخه
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله با اختلال روانی که ۵ ماه پیش مفقود شده بود. خبر داد.

سرهنگ سید جلال حسینی ۶آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در زائر سرای بین راهی روستای لاسجرد، ماموران گشت انتظامی پاسگاه متوجه رفتارهای غیر عادی مردی در آنجا شدند و پس از صحبت با وی مشخص شد این فرد دارای اختلال روانی بوده و گم شده است.

وی ادامه داد: پس از انتقال این فرد به پاسگاه لاسجرد، تحقیقات پلیس برای یافتن خانواده وی آغاز شد و با تلاش بسیار زیاد ماموران سرانجام مشخص شد، این فرد ۳۴ ساله، تیرماه امسال در شهر بجنورد گم شده و خانواده اش اعلام مفقودی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد پیدا شده به دلیل حالت های روحی و روانی تحویل اورژانس اجتماعی شد تا برای بهبود وضعیت به بیمارستان منتقل شود، خاطرنشان کرد:خانواده فرد مفقود شده در جریان ماجرا قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بااشاره به تلاش پلیس برای برگرداندن این شهروند بجنوردی اضافه کرد: قرار است که خانواده این فرد برای تحویل وی به سمنان مراجعه کنند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از دستگیری سارق معتاد و اعتراف وی به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی خبر داد.

 سرهنگ  حسینی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی افتر ، ماموران شناسایی و دستگیری سارقان را در اولویت کار خود قرار داد. 

وی به انجام گشت های محسوس و نامحسوس در این راستا اشاره و افزود : با تلاش های مستمر ماموران در منطقه، به یک دستگاه خودرو پراید مظنون و پس از متوقف کردن آن ، راننده را برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

 سرهنگ حسینی با بیان اینکه از فرد مظنون بازجویی فنی و تخصصی صورت گرفت ، اضافه کرد: متهم ۴۸ ساله در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه تصریح کرد: با هماهنگی لازم در بازرسی منزل سارق مقادیری اقلام و اموال سرقتی شامل سیم و کابل برق و .. کشف و پرونده تحت پیگیرد قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha