• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402090603772
  • خبرنگار : 71588

مفتی عمان: اتفاقات دردناک غزه بهای پیروزی عزتمند است

مفتی عمان: اتفاقات دردناک غزه بهای پیروزی عزتمند است

مفتی عمان اعلام کرد که اتفاقاتی که برای غزه رخ داده دردناک است، اما این رخدادها بهای پیروزی است.

به گزارش ایسنا، احمد بن حمد الخلیلی، مفتی عمان اعلام کرد: «آنچه که بر ساکنان غزه، خانواده و دارایی‌هایشان گذشت، دردناک است، اما اینها بهای پیروزی عزتمند است.»

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، الخلیلی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) نوشت: «کسانی هستند که روی این هزینه مانور می‌دهند و ارزش این پیروزی را ناچیز جلوه می‌دهند، اما این مسائل نباید مانع از اراده مؤمنان شود، بلکه باید انگیزه‌ای برای افزایش ایمان و فداکاری آنها باشد.»

مفتی عمان  گفت: از مردم عزیز غزه می‌خواهم که یک سر سوزنی از موضع استوار خود پا پس نکشند و در راه پیروزی قدم بردارند.

وی از تمام مسلمانان جهان نیز خواست که با تمام امکاناتی که در اختیار دارند به برادران خود در فلسطین کمک کنند.

پیشتر مفتی اعظم عمان در نشست اتحادیه جهانی علمای مسلمان اظهار کرده بود: با توجه به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، علمای مسلمان باید به وظایف خود در مورد مسأله فلسطین عمل کنند.

الخلیلی در این نشست خطاب به تمامی امت‌های اسلامی گفت: هیچ کسی از شما نمی‌تواند تسلیم شود، امت زمانی که تسلیم شد و از آنچه اسلام به آن دعوت کرده بود یعنی همکاری در برابر دشمن فاصله گرفت، از ناحیه عزیزترین دارایی‌اش ضربه خورد.

مفتی اعظم عمان افزود: صادقانه از شما حاکمان و ملت‌ها می‌خواهم وظیفه خود را در قبال مساله فلسطین بشناسید و امت باید با یکدیگر مهربان‌تر بوده و با دشمنان خود که به دنبال خواری‌اش است، شدیدتر برخورد کند.

او در ادامه گفت: امت از ترس دشمن، شروع به پناه بردن به آن کرده، از خداوند می‌خواهم به بندگان مستضعف خود در غزه کمک کند و اقتدار خود را نشان داده و آنها را بر دشمنانش پیروز کرده و پیروزی را برای آنها رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha