• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090603857
  • خبرنگار : 50228

رییس هیات:

کارهایی که برای هیات نابینایان خوزستان انجام شده در ۱۵ سال گذشته انجام نشده است

کارهایی که برای هیات نابینایان خوزستان انجام شده در ۱۵ سال گذشته انجام نشده است

ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش کم بینایان و نابینایان خوزستان با بیان این که در خوزستان شرایط لازم برای ورزشکاران این هیات فراهم است، تاکید کرد: کارهایی که من در این مدت برای هیات کم بینا و نابینای خوزستان انجام داده ام، در ۱۵ سال گذشته هیچ کسی انجام نداده است.

وحید انصاری در گفت و گو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت این هیات، اظهارکرد: تمام تلاش من این بوده است که تمرینات ورزشکاران تحت نظر هیات در رشته های مختلف به روز و در زمان مشخص برگزار شود و اعزام همه تیم های استان به مسابقات مختلف به خوبی و در بهترین شرایط ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین تمرینات تیم گلبال خوزستان یک روز در میان در اهواز برگزار می شود که برای رفاه حال ورزشکاران، خودرویی در نظر گرفته شده است و آن ها را مناطق مختلف شهر به محل تمرین می آورد و بعد از تمرین هم توسط همان خودرو به خانه هایشان برمی گردند تا بدون هیچ دغدغه ای فقط به تمرین بپردازند. 

رییس هیات ورزش کم بینایان و نابینایان خوزستان گفت: من حتی در مدت اخیر با رایزنی با فدراسیون تلاش بسیاری برای ماندن ورزشکاران در اردوهای تیم های ملی داشته ام چون معتقدم ورزشکاران خوزستانی در رشته های مختلف پتانسیل بسیاری برای موفقیت در تیم های ملی دارند.

وی افزود: ضمن این که نباید فراموش کنیم، تثبیت ورزشکاران در تیم های ملی و حضورشان در رویدادهای بین المللی به تلاش خود ورزشکاران بستگی دارد که بتوانند تمام شایستگی خود را نشان دهند، وگرنه ما در خوزستان حمایت لازم را انجام داده ایم و در ادامه نیز همین روند تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دی ماه نیز رقابت های لیگ برتر گلبال کشور را در پیش داریم که در حال رایزنی با یک اسپانسر برای اعزام تیم هستیم و این اعزام هم مانند اعزام های قبلی به خوبی انجام خواهد شد.

انصاری با بیان این که در خوزستان شرایط لازم برای ورزشکاران نابینا و کم بینا فراهم است، تاکید کرد: کارهایی که من در این مدت برای هیات کم بینایان و نابینای خوزستان انجام داده ام، در ۱۵ سال گذشته هیچ کسی انجام نداده است. سالن تحت اختیار هیات را به صورت کامل بازسازی کردم و امیدوارم این اقدامات نیز دیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha