• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402090603885
  • منبع : نمایندگی خوزستان

توضیح شرکت هواپیمایی کارون درباره یک خبر

توضیح شرکت هواپیمایی کارون درباره یک خبر

ایسنا/خوزستان شرکت هواپیمایی کارون در پی انتشار خبری تحت عنوان "از گرانفروشی بلیت تا تاخیر پروازی ۷۵ هزار ‌دقیقه‌ای" در تاریخ ۳۰ آبان ماه بر خروجی ایسنا، توضیحاتی ارایه کرد.

متن روابط عمومی این شرکت که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است:

"هواپیمایی کارون به عنوان قدیمی‌ترین و ایمن‌ترین ایرلاین کشور افتخار دارد که نزدیک به یک قرن در خدمت مردم خوب کشور علی‌الخصوص مردم عزیز خوزستان باشد. خدمات این ایرلاین چه در شرایط عادی چه در دوران دفاع مقدس و وفاداری آن به مردم خوزستان هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد. گاها اگر تاخیری در پروازها رخ می‌دهد به دلایل گوناگون بوده که برخی خارج از اراده و مسئولیت این شرکت بوده و بخشی هم به مشکلات فنی و دستورالعمل‌های صلاحیت پرواز هواپیمایی برای رعایت استانداردهای عملیاتی و تحقق ایمنی پرواز می‌باشد.

این هواپیمایی روزانه با بیش از ۳۰ پرواز اقدام به جابه‌جایی۳۷۰۰ نفر از مهمانان خود با رعایت استانداردهای فنی و عملیاتی می‌کند و همواره تلاش می‌نماید با ارتقای کیفیت خدمات در شرایط سخت حاکم بر صنعت هوانوردی کشور میزبان شایسته‌ای برای هم‌وطنان به عنوان شریک تجاری خود باشد.

لذا توقع است اصحاب رسانه خصوصا رسانه‌های محلی خوزستان در پشتیبانی و حفظ و تقویت این شرکت هواپیمایی تلاش کنند تا بتواند به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه استان خوزستان خدمت‌رسانی کرده و موجب دلگرمی همکاران هواپیمایی کارون گردد. در عین حال این هواپیمایی به تمام نظرات مردم شریف و اصحاب رسانه احترام می‌گذارد و این ارتباط دوسویه گامی است در جهت بهبود عملکرد و رسیدن به اهداف متعالی.                  

مدیریت توسعه ارتباطات و امور مشتریان (روابط عمومی) هواپیمایی کارون"

مطلب ایسنا در خصوص هواپیمایی کارون که منجر به این جوابیه شده است را از این جا بخوانید:

از گرانفروشی بلیت تا تاخیر پروازی ۷۵ هزار ‌دقیقه‌ای

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha