• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402090603905
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شاگردان عقیلی پاسخ نیان را در خانه دادند

شاگردان عقیلی پاسخ نیان را در خانه دادند

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: تیم ما متکی به یک بازیکن نیست و گروهی کار می‌کنیم. قصد تخریب تیم ما را داشتند، اما باید بگویم گیتی‌پسند ۱۰ سال سابقه تیم‌داری ورزشی دارد.

تیم والیبال گیتی‌پسند در دیداری خارج از خانه توانست در یک بازی پنج سته و با حساب سه بر دو نیان الکترونیک مشهد را در خانه‌اش شکست دهد.

این در حالی است که سرمربی نیانی‌ها پیش از این دیدار گفت: با تمام احترامی که برای گیتی‌پسند قائلم ولی به نظرم جایگاه اصلی آن‌ها رده دوم جدول نیست و به علت آن است که بیشتر بازی‌هایشان را در خانه داشته‌اند، تنها یک برد خارج از خانه دارند. در حالی که نیان باید ۳ برد در رده هشتم جدول قرار دارد.

با این حال شاگردان عقیلی توانستند در مشهد و مقابل هواداران این تیم، از آن‌ها گذشته و جایشان را در رده دوم جدول سفت کنند.

سعید عقیلی، سرمربی گیتی‌پسند، درباره این پیروزی مقابل تیم نیان الکترونیک در مشهد، اظهار می‌کند: نخست جا دارد این پیروزی ارزشمند را به بازیکنانم تبریک بگویم، زیرا برای این دیدار به خوبی تمرین کرده بودند و هرچیزی کادر فنی از آن‌ها خواسته بود را در زمین اجرا کردند. تیم ما متکی به یک بازیکن نیست و گروهی کار می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت سالن مشهد، تصریح می‌کند: نماینده سازمان لیگ والیبال باید نسبت به شرایط سالن مشهد کاری انجام دهد، زیرا سقف خوبی ندارد و امکان دارد شاهد ریزش لامپ‌ها باشیم، از طرفی دیگر هیچ کجا ندیدم سطح سالن شیب دار باشد، اما در مشهد اینگونه است. فصل گذشته هم این نکات را گفتیم و متذکر شدیم که این سالن برای میزبانی مناسب نیست.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند با اشاره به صحبت‌هایی که پیش از این بازی مطرح شد، ادامه می‌دهد: روز گذشته سرمربی نیان الکترونیک مشهد با صحبت در خصوص جایگاه تیم ما قصد تخریب داشت که باید بگویم نیان الکترونیک به‌عنوان بخش خصوصی تنها چندسال است که در ورزش فعالیت می‌کند، اما گیتی‌پسند بیش از یک دهه است در ورزش حضور دارد.

عقیلی افزود: بر اساس سیاست هیئت مدیره گیتی‌پسند در والیبال تیم بستیم و مدعی قهرمانی نیستیم، اما تا اینجای کار بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش گذاشتیم. از سرمربی نیان الکترونیک هم می‌خواهم دیگر در خصوص تیم خودشان صحبت کند.

وی در پایان و در خصوص بازی بعد گیتی‌ها یادرآور شد: چهارشنبه بازی حساسی در اصفهان مقابل شهداب یزد داریم که از تماشاگران می‌خواهم در این دیدار حضور پیدا و از تیم شهر خود حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال گیتی‌پسند اکنون با شش برد، یک باخت از هفت بازی و عملکرد ۱۰۰ درصد برد در خانه با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول لیگ‌برتر ایستاده و چهارشنبه، هشتم آذرماه در تقابلی جذاب در خانه میزبان شهداب، مدافع عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha