• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402090604040
  • خبرنگار : 50283

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

ناوشکن دیلمان در شرایط تحریم به همت جوانان میهن ساخته شد

ناوشکن دیلمان در شرایط تحریم به همت جوانان میهن ساخته شد

ایسنا/گیلان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این ناوشکن با فناوری روز جهانی و به دست صنعتگران داخلی کشور ساخته شده، گفت: صنایع دفاعی وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان و بسیاری از جوانان دانشمند کشور در شرایط تحریم چنین کار بزرگی را به انجام رساندند.

 سرلشکر محمد باقری امروز یکشنبه ششم آذر ماه در حاشیه الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ناوشکن با فناوری روز جهانی و به دست صنعتگران داخلی کشور ساخته شده است.

وی افزود: صنایع دفاعی وزارت دفاع نیروی دریایی ارتش، شرکت‌های دانش‌بنیان و بسیاری از جوانان دانشمند کشور در شرایط تحریم چنین کار بزرگی را به انجام رساندند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: افتخاری که به این سازندگان، صنعتگران و جوانان داریم بسیار بیشتر از افتخاری است که به خود این ناو و یا هر تجهیزات دیگری داریم زیرا ارزش اصلی برای ما این جوانان و دانشمندان هستند که با روحیه عالی شعار "ما می‌توانیم" را به عمل تبدیل کردند و این کار بزرگ را انجام دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: البته در دریای خزر تهدیدی را احساس نمی‌کنیم و روابط بسیار گرم و صمیمی با همه کشورهای ساحلی داریم اما به هر ترتیب امنیت ناوهای دریایی و آماده بودن برای هر حادثه غیر مترقبه‌ و بازدارندگی در برابر هر بدخواهی ضرورت دارد که نیروهای مسلح آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: کنترلی که همکاران من در بازرسی‌ها دارند در ساخت این شناور و آماده‌سازی هم‌رزمانی که در داخل این ناو شکن عملیات انجام خواهند داد در اوج آمادگی آموزش و مهارت هستند و انشاالله شاهد امنیت پایدار برای استان گیلان و برای همه مناطق کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha