• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402090604077
  • خبرنگار : 50649

اهتمام برای شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در فارس

اهتمام برای شتاب‌بخشی به طرح نهضت ملی مسکن در فارس

ایسنا/فارس معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اقدامات احداث مسکن برای نیازمندان تأکید کرد: شتاب‌بخشی به طرح نهضت مسکن و توسعه مناطق محروم فارس در دستور کار مسئولان استان فارس قرار دارد.

امیر برومند امروز، ۶ آذرماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز گفت: شتاب‌بخشی به طرح نهضت مسکن و توسعه مناطق محروم فارس در دستور کار مسئولان استان فارس قرار دارد، بهره‌گیری از ابزارهای قانونی یکی از مهم‌ترین چشم‌اندازها و سیاست‌های مسئولان استان برای تحقق این هدف مهم است.

وی اضافه کرد: پیشبرد اقدامات در حوزه نهضت ملی مسکن و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استان فارس یکی از رویکردهای مهم دولت است؛ رویکردی که با حضور مسئولان این استان در مناطق صعب‌العبور و حاشیه شهرها و مناطق محروم تبدیل به گفتمانی ماندگار شده است.

به گفته معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس، طبق آخرین سرشماری جمعیت روستایی فارس، حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر یعنی معادل ۳۰ درصد جمعیت استان و تعداد روستاهای دارای سکنه این استان نیز افزون بر ۴ هزار روستا است. بنیاد مسکن برای همه جمعیت روستایی برنامه عمران و سازندگی تدوین کرده است.

برومند ادامه داد: قطعا اگر بتوانیم به علت مهاجرت‌ها در بسیاری از روستاها به‌صورت کارشناسی نگاه کنیم و اشتغال روستاها را حفظ کنیم، هیچ روستایی حاضر به مهاجرت و سکونت در حاشیه شهرها با این حجم از مشکلات موجود در این مناطق نخواهد شد؛ سعی بنیاد مسکن نیز بر این بوده است که به روستاها توجه بیشتری شود و بخش قابل توجهی از اعتبارات را صرف کمک به روستاها کنیم.

محسن ابراهیمی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز نیز گزارشی از اجرای طرح‌های توسعه در این شهرستان ارائه داد و گفت: برخی طرح‌های عمرانی و پروژه‌های بهسازی روستاها مورد بازدید مسئولان بنیاد قرار گرفت و وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در برخی شهرها بررسی شد و آخرین تصمیمات و سیاست‌ها در این حوزه اتخاذ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۶ ۲۳:۲۷

تو رو خدا تو رو به هر کی میپرستین تکلیف ماها که سال ۱۴۰۰اسم نوشتیم و هنوز زمین نیست مشخص کنید .صدرا زمین نیست جای دیگه .این همه زمین .

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۰:۱۵

کارگران ساختمانی که بیمه خویش فرما هستند و شغل ثابتی ندارند چگونه میتوانند ۲۵۰ میلیون آورده اولیه را تامین کنند بنده با ۴۵ سال سن قادر به مخارج زندگی نیستم و با سختی توانستم ۴۰ میلیون اولیه را پرداخت کنم.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۰:۱۵

کارگران ساختمانی که بیمه خویش فرما هستند و شغل ثابتی ندارند چگونه میتوانند ۲۵۰ میلیون آورده اولیه را تامین کنند بنده با ۴۵ سال سن قادر به مخارج زندگی نیستم و با سختی توانستم ۴۰ میلیون اولیه را پرداخت کنم.

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۷:۴۰

آره خیلی شتاب دادند .‌ کلی دوندگی باید کنیم تا چندر غاز از وام مسکن آزاد بشه بعد بانک .بنیاد مسکن .شهرداری سهمشون رو بردارند اگر چیزی تهش موند بعد بریم سراغ کارها . هر چند روز یک بار هم به لطف مسئولین کار می خوابه یه روز آب نیست یه روز برق نیست همش هم میگن بودجه نداریم .تکلیف ما چیه خدا می دونه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۸:۳۰

سلام خداقوت،من مسکن ملی ولایت ۱ شهر صدرا تا الان ۱۴۰ میلیون پرداخت کرده ام، بیش از یک سال می گذرد ولی هنوز خاک رداری هم نشده،گفته بودن و تا سه سال واحدها تحویل داده میشه ولی اینطور که معلومه بیش از ۱۰ سال دیگر باید منتظر باشیم لطفا در ساخت خانه ها تسریع فرمایید

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۱۲:۵۰

آقای ابراهیمی تصویر پشت سرشما که یک کفه بی آب وعلف هست پس چه طور تا حالا ما سه مرحله پول بابت مسکن ملی پروژه بنیاد پرداخت کردیم آیا این همان پروژه بین بیمارستان پیوند صدرا ودانشگاه هست . ؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۱۲:۵۹

چرا هیچ پیشرفتی مشاهده نمیشه در صورتی که سه مرحله آورده خواستن تا حالا ودریافت کردن لطفا یک زمانی مشخص کنی وطبق آن زمان برنامه ریزی کنید که زمان تحویل هم مخص به واسه همه

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۱۳:۴۱

پروژه ۴۴۴ واحدی بنیاد با آورده تاکنون 190000000 صدو نود میلیونی هر عضو می‌شود 84/360/000000 با این میلغ آقای ابراهیمی بنیاد چه کار کرده تاکنون ؟؟

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۲۰:۰۰

سلام دقیقا درسته ولی باسودمیشه210میلیون ولی هیچ خبری نیست

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۱۹:۲۸

سلام و عرض ادب این هایی که میگن همش دروغ ما درحال حاضر دوماه منتظر وام هستیم و از همه مهمتر زمین دادن برای ساخت ولی نه آب داریم و نه برق بعد میگن طرح مسکن ملی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۲۰:۴۶

دولت مردمی ومجلس برای رزمندگان معسرتصویب کردندرزمندگان معسرفاقدمسکن مساعدت فرمایدتشکر

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۸ ۰۷:۰۰

سلام. اقای مسوول که همش به فکر مسکن ملی هستین اخه ما صاحبان زمینهای ۲۱۶۰ گردخون که زنین از خودمون هست جرا احازه ساخت بهمون نمیدین و ۲۰ سال هست که زمینهامون رو تفکیک نمیکنید اخه ما همه مستاجریم والله خدا رو خوش نمیاد اینجور به سر ما اوردین.