• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402090604080
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

جودو کرمانشاه باید به جایگاه گذشته خود برگردد

جودو کرمانشاه باید به جایگاه گذشته خود برگردد

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به جایگاه خوب جودو کرمانشاه در گذشته اشاره و اظهار امیدواری کرد با کمک فدراسیون، این استان بتواند دوباره قطب جودو کشور شود.

منوچهر حاتمی، امروز(ششم آذر) در مجمع انتخابات ریاست هیات جودو استان، با اشاره به المپیکی بودن رشته جودو، اظهارکرد: باتوجه به اینکه کرمانشاه از گذشته های دور در این رشته پتانسیل های خوبی داشته و به نوعی قطب جودو کشور بوده، بنابراین باید جایگاه گذشته خود را در این رشته بدست بیاوریم.

وی افزود: تقویت جودو کرمانشاه، مستلزم استعدادیابی در رده های سنی پایه است که باید با همکاری آموزش و پرورش در این زمینه کارهایی صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: اگر استعدادیابی مناسبی دراین رشته صورت گیرد، می توانیم امیدوار باشیم برای چند سال آینده ستاره های جدیدی از جودو در کرمانشاه ظهور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته در سالهای اخیر کارهای خوبی صورت گرفته که منجر به این شده که در حال حاضر دو ملی پوش داشته باشیم.

حاتمی در ادامه خواستار توجه ویژه‌تر فدراسیون جودو به این رشته در کرمانشاه شد و گفت: باتوجه به پیشینه و جایگاهی که کرمانشاه در گذشته در این رشته داشته، انتظار داریم فدراسیون بیشتر به آن توجه کند و ما هم حمایت های لازم را خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، فرهمند سال افزون معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم به چالش ها و حواشی که در سالهای گذشته در جودو کرمانشاه وجود داشت اشاره کرد و افزود: متاسفانه وجود این مشکلات باعث شد تا جودو کرمانشاه در برهه‌ای با افول مواجه شود.

وی به عدم حضور نماینده‌ای از کرمانشاه در ترکیب تیم ملی جودو در سالهایی که جودو کرمانشاه دچار افت شده بود اشاره کرد و گفت: امیدواریم از این پس با کمک قهرمانان و پیشکسوتان جودو شاهد رشد دوباره این رشته در استان باشیم.

در این مجمع جلال فتاحی به عنوان رئیس جدید هیات جودو استان کرمانشاه انتخاب شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۸:۱۱

سلام با آروزی موفقيت جودو تبریک به ریاست جدید جودو دکترجلال فتلهی

avatar
۱۴۰۲-۰۹-۰۷ ۰۹:۰۵

لطفاً بجای پرداختن مستمر و بی نتیجه به ورزش استان به وضعیت فرودگاه که در حال حاضر با کاهش شدید تعداد پرواز های این فرودگاه دیگر تهیه بلیط غیر ممکن شده . به چه دلیلی پس از بهره برداری باند دوم بی خاصیت و ناکارآمد فرودگاه کرمانشاه چه مشکلی از مشکلات پرواز های فرودگاه کرمانشاه مرتفع شد ........ لطفاً مشکلات فرودگاه کرمانشاه از طریق استاندار محترم کرمانشاه پیگیری فرمایید تا زمان بهره برداری باند اصلی فرودگاه که متأسفانه زمان دقیق آنهم مشخص نیست . چه راهکاری برای رفع مشکلات حاد فرودگاه کرمانشاه و افزایش تعداد پروازهای آن دارند. با تشکر