• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402090604136
  • خبرنگار : 30147

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع):

سیلی‌ مردم غزه به چهره خونخوار رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است

سیلی‌ مردم غزه به چهره خونخوار رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: هر کسی که در راهپیمایی‌های مختلف، انتخابات و... شرکت می‌کند از نظر ما بسیجی محسوب می‌شود.

سردار علی‌اکبر افراسیابی امروز، ششم آذرماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کاشمر که در محل سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: امروز بسیج به درخت تنومندی تبدیل شده که میوه‌های لذیذ آن همه آحاد مسلمین و مردم دنیا را در بر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از مأموریت‌های اصلی بسیج است، بیان کرد: محور دفاع از انقلاب، نظام، دین و اسلام، بسیج است. هر کسی که در راهپیمایی‌های مختلف و انتخابات و... شرکت می‌کند از نظر ما بسیجی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان کاشمر بیش از ۲۰۰ رده بسیج داریم، افزود: همه بسیجیان تلاش می‌کنند تا سربازان خوبی برای انقلاب اسلامی باشند.

افراسیابی اذعان کرد: اگر امروز انقلاب سرپا، زنده و پویا است قطعاً بسیجیان نقش آفرینی اصلی را در این صحنه داشته‌اند، امروز تفکر بسیجی در خارج از مرزهای کشور نقش آفرینی‌های بسیاری دارد.

وی گفت: سیلی‌ای که امروز مردم مظلوم اما استوار، پایدار و مقاوم غزه بر چهره پلید و خون‌خوار اسرائیل جنایتکار زده‌اند جبران‌ناپذیر است، اگر درخواست آتش‌بس و تبادل اسرا را داشتند به دلیل ناتوانی و درماندگی‌شان است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه اسرائیل غاصب دیگر توانی در برابر غزه ندارد، تصریح کرد: روحیه بسیجی بوده که به آنان جرأت داده تا در برابر دشمنان مقاومت، استقامت و پایداری کنند و روی پای خودشان بایستند و دشمنانشان را ضربه فنی کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه استقامت و پایداری را از بسیجیان فرا گرفته‌اند، عنوان کرد: سال ۱۳۵۸ در حالی که کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت امام راحل دستور فرمان تشکیل بسیج را دادند.

افراسیابی بیان کرد: اینکه بعد از گذشت یک سال جنگ ناجوانمردانه به کشور ما تحمیل شد، قطعاً اگر تدبیر به موقع امام راحل نبود در جنگ تحمیلی وضعیت دیگری داشتیم.

وی با: بیان اینکه همچنان بیشترین آمار شهدا مربوط به بسیجیان است، گفت: تاکنون بسیجیان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ... به خوبی نقش آفرینی کردند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ادامه به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و افزود: بسیجی عزیز، شهید براتی از شهرستان کاشمر تنها شهیدی بود که در هنگام گشت زنی در مشهد با گلوله منافقین و معاندین انقلاب به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: هر چند حوادث سال گذشته فتنه بزرگ پیچیده‌ای بود که دشمنان برای خودشان آرزوها داشتند ولی با کمک همه مردم و دلسوزان انقلاب نتوانستند کاری بکنند، البته هنوز فتنه‌های دشمن تمام نشده و همچنان در حال طراحی فتنه‌های جدید هستند.

افراسیابی اظهار کرد: امروز تمامی جنایت‌هایی که در غزه می‌شود را می‌بینیم و درک و لمس می‌کنیم اما اینکه دشمنان هر روز و هر لحظه از طریق فضای مجازی همه ما را دارند بمباران می‌کنند، نمی‌بینیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه به تلفات و مجروحینی که دشمن دارد از طریق فضای مجازی از ما می‌گیرد توجهی نداریم در صورتی که اثراتش بسیار بیشتر است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) اذعان کرد: وقتی به اثرات این توطئه‌ها پی می‌بریم که فرزند و همکارمان معتاد شده یا دخترمان در خیابان روسری از سرش بر می‌دارد، این‌ها تیرهای دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم و شناختی است.

وی بیان کرد: شایسته جامعه اسلامی گران فروشی، احتکار، دروغ، کلاه‌برداری و دیگر مسائل نیست، این‌ها اثرات فضای مجازی هستند.

افراسیابی در ادامه با اشاره به اینکه امروز صدای شکستن استخوان‌های امپریالیسم آمریکایی شنیده می‌شود، گفت: امروز مردم بسیاری از کشورهایی که فکرش را هم نمی‌کردند در حمایت از مردم غزه و مظلوم به خیابان‌ها آمده‌اند.

در این مراسم «سرهنگ پاسدار حسین دهقانی» با حکم سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کاشمر معرفی و از خدمات ۴ ساله سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان تقدیر شد.

سرهنگ پاسدار حسین دهقانی پیش‌ازاین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیل در مشهد مقدس بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha