• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402090604179
  • منبع : بازار

قابلیت UMP یکی از ویژگی‌های آنتی ویروس پادویش

قابلیت UMP یکی از ویژگی‌های آنتی ویروس پادویش

با UMP دیگر دغدغه فلش های ویروسی را نداشته باشید!

به گزارش ایسنا به نقل از پادویش من، ویروسی شدن فلش و حافظه های همراه، نگرانی همیشگی کاربران رایانه می باشد. عمده دلیل ویروسی شدن کامپیوتر ها اتصال به همین فلش های آلوده می باشد. در این مطلب، به بررسی UMP پادویش به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار های مقابله با این مشکل می پردازیم.

فلش مموری، یکی از پر کاربردترین ابزارهای کاربران

فلش مموری ها بعلت سایز کوچک و جابجایی آسان به یکی از پرکاربردترین ابزارهای موجود در میان کاربران تبدیل شده است. در طرف مقابل، این حافظه های جانبی یکی از مهمترین بسترهای موجود جهت توزیع بدافزارها می باشند. زیرا به محض اتصال یک حافظه جانبی آلوده به رایانه، سیستم مذکور سریعا ویروسی می گردد.

قابلیت UMP یکی از ویژگی‌های آنتی ویروس پادویش

مرور یکی از خطرناک ترین حملات بدافزاری سال های گذشته

در سال ۲۰۱۰ یکی از خطرناکترین حملات بدافزاری سال های گذشته بواسطه ویروس استاکس نت بوقوع پیوست. این ویروس در حملات خود، سامانه های صنعتی را مورد هدف قرار داده بود. به همین ترتیب، سامانه های صنعتی و نظامی ایران نیز مورد حمله این بدافزار خطرناک قرار گرفت. این بدافزار از طریق اتصال فلش مموری به درگاه USB وارد رایانه هدف شده و به سرعت صدمات شدید و اختلالات جبران ناپذیری را وارد نمود.

احتمالا هر باری که گرفتار یک فلش ویروسی شوید، بدنبال مقابله با این مشکل می گردید. اولین راه حلی که ممکن است به ذهنتان برسد، دانلود و نصب یک آنتی ویروس فلش قوی و مطمئن باشد. ما به شما استفاده از فناوری UMP را پیشنهاد می کنیم.

با UMP پادویش دیگر دغدغه فلش های ویروسی را نخواهید داشت. حتی اگر فلش مموری شما به خطرناکترین ویروس ها آلوده شود، UMP پادویش با آنها مقابله نموده و مانع از آلوده شدن رایانه شما می شود. فناوری UMP موجود در آنتی ویروس پادویش، مخربترین بدافزارهای موجود نظیر بدافزار استاکس نت را شناسایی کرده و با آنها مقابله می نماید.

قابلیت UMP یکی از ویژگی‌های آنتی ویروس پادویش

مکانیزم عملکردی UMP پادویش در مقابله با فلش های ویروسی چگونه است؟

فناوری UMP پادویش یکی از ویژگی های مهم آنتی ویروس ویندوز پادویش می باشد. این فناوری مانع از اجرا شدن فایل های اجرایی از روی حافظه های جانبی می شود. بدین ترتیب بدافزار های موجود در حافظه های جانبی فرصت هیچ گونه فعالیتی را نخواهند یافت. UMP پادویش از شما در مقابل با خطرات ناشی از آلوده شدن سیستم تان، محافظت می نماید.

شناسایی و مقابله با یکی از خطرناک ترین حملات بدافزاری قرن توسط UMP پادویش

وب سایت ویکی لیکس به عنوان یکی از سایت های افشاگر اسناد محرمانه در طی سال های گذشته، اسناد بسیاری را درباره سیاستمداران آمریکایی و بخصوص سازمان CIA افشا نموده است.

یکی از مطالب فاش شده توسط سایت ویکی لیکس اسناد مربوط به حملات سایبری سازمان CIA بواسطه بدافزار Vault۷  می باشد. از این بدافزار به عنوان یکی از خطرناک ترین بدافزارهای قرن اخیر یاد می شود. مطابق اسناد منتشر شده در وب سایت ویکی لیکس، آنتی ویروس پادویش به واسطه قابلیت UMP با این بدافزار و سایر ابزار های جاسوسی سازمان CIA مقابله نموده و آنها را مسدود نماید.

جهت آشنایی بیشتر با آنتی ویروس پادویش نسخه امنیت کامل و آگاهی از سایر امکانات و ویژگی های آن به سایت mypadvish.ir مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha