• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090604311
  • خبرنگار : 50039

رئیس هیأت ورزش‌های دریایی گلستان تاکید کرد

توسعه فعالیت‌های دریامحور در گلستان/ صلح ارمغان ورزش است

توسعه فعالیت‌های دریامحور در گلستان/ صلح ارمغان ورزش است

ایسنا/گلستان رئیس هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی گلستان با بیان اینکه ورزش‌های دریایی، میدان وسیعی برای تقویت پایه‌های اتحاد و انسجام بین‌المللی دارد، افزود: صلح، ثبات و امنیت دریاها متعلق به همه جهانیان است.

ناخدا دوم مصطفی خسروی بعدازظهر دوشنبه، ۶ آذرماه ۱۴۰۲ در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات قایق‌های تندروی قهرمانی کشور که با رقابت ۲۰ قایقران سرعتی به میزبانی استان گلستان در بندر ترکمن برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری، توسعه فعالیت‌های دریامحور در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در بندر ترکمن برای ایجاد زیرساخت‌های ورزش‌های دریایی و ساحلی وجود دارد، ادامه داد: در همین راستا، همزمان با نخستین دوره مسابقات قایق‌های تندروی قهرمانی کشور، نخستین جشنواره دریایی و ساحلی شرق خزر و نخستین جشنواره دانش‌آموزی استان گلستان برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی گلستان توسعه دریامحور را از مهمترین راهبردها دانست و خاطرنشان کرد: امروز به شکرانه وجود نعمت خلیج گرگان و بهره‌برداری از فاز اول طرح علاج بخشی و احیای این اکوسیستم زیبا و احیای مجدد بندر تاریخی ترکمن، میزبان این مسابقات مهیج هستیم.

وی ایجاد نشاط با رعایت اصول اخلاقی و پایبندی به معنویات را از مهمترین اهداف شهدای جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با اشاره به ایجاد غرفه شهدا به خصوص شهدای زن اهل سنت و شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با برگزاری این مسابقات، افزود: آنچه به عنوان یک اصل برای توسعه و عمران همه جانبه کشور مطرح است، عمل به آرمان‌های شهدا و اتحاد مسئولین و مردم بوده و باید در همین مسیر حرکت کنیم.

خسروی از ورزش‌های دریایی به عنوان میدانگاهی وسیع برای تقویت پایه‌های اتحاد و انسجام بین‌المللی نام برد و تصریح کرد: از ساحل دریای خزر به سراسر جهان اعلام می‌کنیم که صلح، ثبات و امنیت دریاها متعلق به همه جهانیان است و با مدنظر قرار دادن این مهم، در رکاب شهدا خواهیم ماند.

وی عرصه ورزش را عرصه ارزش‌ها، رشادت‌ها و توانمندی‌های یک ملت دانست و گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در رکاب ملت و ولایت بوده و با انجام فعالیت‌های ورزشی، ضمن حفظ سلامتی در مسیر برقراری و تأمین امنیت خواهد ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha