• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402090604326
  • خبرنگار : 50469

زمان صدور مجوز باشگاه‌ها به کمتر از یک ماه رسیده است

زمان صدور مجوز باشگاه‌ها به کمتر از یک ماه رسیده است

ایسنا/ایلام در نشست رسیدگی به مشکلات باشگاه‌های ورزشی شهرستان ایلام عنوان شد که با راه‌اندازی سامانه تاسیس و تغییر دستورالعمل رتبه‌بندی باشگاه‌های ورزشی، زمان صدور مجوز باشگاه‌ها به کمتر از یک ماه رسیده و به زودی با ساز و کارهای فراهم شده امکان خوداظهاری باشگاه‌ها در این سامانه ایجاد خواهد شد. 

«شهاب شهبازی» مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، امروز دوشنبه ۶ آذر در جلسه توجیهی و رسیدگی به مشکلات باشگاه‌های ورزشی شهرستان ایلام که در محل سالن آمفی تئاتر شهید کمری برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه‌های ورزشی با تعامل و همدلی در ‌کنار هم هستیم و باید در حوزه حمایتی از بخش خصوصی نیز در چارچوب دستورالعمل‌های نظارتی حمایت کنیم و این ارتباط دو سویه نیز وجود دارد و نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی است. 


شهبازی گفت: نگاه‌های حمایتی خود را در خصوص باشگاه داران خواهیم  داشت و در این راستا در سالجاری پنج درصد از کل تسهیلات تبصره ۱۸ که مبلغ آن ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است برای باشگاه‌های استان اختصاص خواهد یافت. 


وی ادامه داد: تلاش‌های زیادی در حوزه ورزش استان انجام شده و در دور اول سفر رییس جمهور و دوم، اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نظر گرفته شده است. 


کریمی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست اظهار کرد: موضوع نرخ نامه، رشته‌های غیرمجاز، رشته‌های فاقد بیمه ورزشی، مسائل ایمنی و اعتبار پروانه توسط کارکنان اداره ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با راه‌اندازی سامانه تاسیس و تغییر دستورالعمل رتبه بندی باشگاه‌های ورزشی، زمان صدور مجوز باشگاه‌ها به کمتر از یک ماه رسیده و به زودی با ساز و کارهای فراهم شده امکان خوداظهاری باشگاه‌ها در این سامانه ایجاد خواهد شد. 


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گفت: دستورالعمل رتبه‌بندی باشگاه‌های ورزشی کشور در ۷ محور و ۶۸ شاخص طراحی و جهت اجرا ابلاغ شده و با ساماندهی و تسهیل صدور مجوز باشگاه‌ها پس از این، شاهد رشد بیشتری در این بخش خواهیم بود. 


به گزارش ایسنا، همچنین در این جلسه دو نفر از مدیران باشگاه‌های خصوصی به عنوان نماینده باشگاه‌داران جهت اعلام مشکلات و خواسته‌های باشگاه‌داران را در حضور مسئولان اداره کل اعلام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha