• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402090604327
  • خبرنگار : 50469

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان:

مردم غزه با تفکر بسیجی در مقابل قدرت‌های جهان ایستادگی می‌کنند

مردم غزه با تفکر بسیجی در مقابل قدرت‌های جهان ایستادگی می‌کنند

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: امروز همین تفکر بسیجی، باعث شده است که مردم مظلوم غزه، در برابر قدرت‌های بزرگ جهان بتوانند ایستادگی کنند. 

فرزاد اسفندیاری امروز دوشنبه، ۶ آذر در نشست بصیرتی هفته بسیج که در سالن اندیشه دانشگاه پیام نور ایلام برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص امام خمینی (ره) بنیانگذاری این شجره طیبه، یعنی بسیج بود. شاید در اوایل جنگ، حتی بسیاری از دولتمردان ما با بودن بسیج در این میدان، مخالف بودند اما بعدها متوجه قدرت و نگاه ویژه بسیج شدند.
اسفندیاری با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نقش بی‌بدیل داشته است، تصریح کرد: بیداری اسلامی و این شجره طیبه کاری کرده است که امروز، بسیج منحصر به جغرافیای کشور ما نباشد. امروز حتی در مرزهای کشور ما نیز بسیج به خوبی قابل مشاهده است. 


رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: امروز همین تفکر بسیجی، باعث شده است که مردم مظلوم غزه، در برابر قدرت‌های بزرگ جهان بتوانند ایستادگی کنند. 


وی ادامه داد: امید است همه ما بتوانیم در این مسیر قدم‌هایی برداریم.


سرهنگ پاسدار"عزیز رحیمی" مهمان این نشست نیز اظهار کرد: بسیج حاصل تفکر حضرت امام خمینی (ره) است. وقتی به عملکرد بسیج در صحنه‌های انقلاب نگاه می‌کنیم به این موضوع پی می‌بریم که یک افق بلند، پشت این موضوع است. 


وی با تاکید بر اینکه بسیج مزین شده به شایسته‌ترین خصوصیات، مانند ایمان، همت، اراده و... تصریح کرد: تاریخ این کشور در دو صفحه قبل و بعد از انقلاب توصیف شده است. صفحه دوم این تاریخ توسط امام خمینی (ره) و بعد از ورود ایشان به حوزه سیاست نوشته می‌شود.


رحیمی گفت: کشورهای مختلف، با هزینه‌های سنگین جنگ را علیه ایران شروع کردند و به دنبال تصرف ایران بودند، ولی با همین تفکر بسیجی توانستیم دشمن را شکست دهیم. جنگی که علیه ایران به پا شد یک جنگ جهانی بود. 


وی افزود: دفاع مقدس منحصر به یک گروه خاص، خصوصا گروه سیاسی نبود. در آن زمان همه با یکدیگر در تلاش برای حفاظت از کشور خود بودند.


این پاسدار تصریح کرد: بعد از شکست‌های مکرر، دشمن علیه ما یک جنگ ترکیبی راه انداخت که ۸ مولفه داشت. جنگ دیپلماسی، اقتصادی، روانی، سایبری، چریکی، عملیات ویژه، کلاسیک و... از جمله مولفه‌های جنگ ترکیبی هستند.


پاسدار رحیمی در انتهای صحبت‌های خود به خاطراتی که در سال‌های قبل داشته است، اشاره کرد.

 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha