• دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402090604386
  • خبرنگار : 50291

استاندار تهران عنوان کرد:

رفع موانع تولید اولویت دارد

رفع موانع تولید اولویت دارد

ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: بسیاری از تولیدکنندگان شهرستان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر دوشنبه ۶ آذر ماه در جلسه رفع موانع تولید شهرستان پیشوا فلسفه تشکیل این جلسات را رفع مشکلات و موانع موجود در فضای تولید دانست و با تاکید بر لزوم مثبت اندیشی در این حوزه، ابراز امیدواری کرد با همفکری و همگرایی بتواتیم گره‌ای از کار و مشکلات مردم باز کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید گفت: همه ما در امر تولید سهیم بوده و شریک هستیم و امیدواریم بتوانیم به استقلال و عزت کشور در مقابل همه تهدیدات کمک کنیم.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: در این بازیدها ضمن لمس مشکلات صنایع و هر چه بیشتر دیده شدن صنعتگران و افزایش حضور مسئولان در جمع کارگران و تولیدکنندگان، زمینه ایجاد روحیه امید آفرینی به سنگربانان اقتصادی فراهم شود و مسائل از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

فخاری گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا، بررسی زنجیره ارزش افزوده در بخش‌های مخلتف صنعتی و به ویژه کشاورزی به خصوص در صنعتی سازی تولید در بخش های مختلف بود که اقدامات موثری در این شهرستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بررسی ظرفیت‌های تولیدی و ارائه راهکارهای ویژه و رفع موانع و تأمین نیازهای واحدهای تولیدی به تسهیلات مالی و چگونگی ایجاد ارتباط آنان با بازارهای مصرف داخلی و بین المللی از دیگر اهداف بازدید ازواحدهای تولیدی بود که مشخص شد تعداد زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع غذایی در صادرات محصولات خود به سایر کشورها، پیشگام هستند.

استاندار تهران تصریح کرد: بسیاری از تولیدکنندگان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

فخاری از رفع مشکلات سرمایه در گردش، تأمین منابع، بررسی علت پرداخت نشدن تسهیلات افرادی که اسناد و مدارک مورد نیاز را تهیه کرده ولی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند به عنوان برخی از نیازهای تولید کنندگان پیشوایی یاد کرد.

وی ادامه داد: ایجاد یک کنسرسیوم بین تولیدکنندگان منطقه که ارتباط تولیدی مستقیمی با هم دارند می‌تواند ضمن ایجاد صرفه اقتصادی، باعث تولید محصولات جانبی مورد نیاز کشور از جمله کره و سایر محصولات لبنی شود.

استاندار تهران از تولیدکنندگان بخش خصوصی در حوزه های مخلتف صنایع غذایی، لبنی، صنایع فلزی، الکترونیک و مخابرات دعوت کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های خالی سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، زمینه تولید محصولات مختلف و ایجاد فرصت های شغلی پایدار را فراهم کنند.

گفتنی است استاندار تهران از واحدهای تولیدی پروفیل و مصنوعات فلزی، کارخانه قند، کارخانه روغن نباتی و کارخانه لبنیات بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha