• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402090704759

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا:

نیروهای مسلح در صف مقدم جنگ شناختی هستند

نیروهای مسلح در صف مقدم جنگ شناختی هستند

ایسنا/فارس معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان گفت: نیروهای مسلح در صف مقدم جنگ شناختی هستند.

امیر علی اکبر طالب‌زاده امروز، ۷ آذر در آیین اختتامیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که به میزبانی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز برگزار شد، گفت: اعتقاد داریم خداوند متعال علاوه بر اعطای عقل و فطرت در وجود انسان، قرآن را چراغ راه بشر قرار داد که در دنیا گمراه نشود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: رهبر معظم انقلاب بر جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان بسیار تاکید کردند و جنگ شناختی و فرهنگی یکی از مولفه‌های جنگ ترکیبی است. 

وی با بیان اینکه در جنگ سخت شیر مردان ایران نشان دادند شکست‌پذیر نیستند، اظهار کرد: دشمنان پس از شکست در جنگ سخت، با در اختیار داشتن امپراطوری رسانه سعی در تهاجم فرهنگی و تاثیرگذاری بر روی ذهن و ادراک مردم کشورهای خواهان استقلال و مخالف ظلم نظیر ایران دارد.

طالب‌زاده با اشاره به اینکه نظامیان در صف مقدم جنگ شناختی قرار دارند، تصریح کرد: قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) توصیه عمل به دستورات قرآن دارد تا انسان در زندگی موفق باشد، از این رو با توجه به اثرگذاری فضای مجازی و رسانه در خانواده‌ها باید بیشتر به قرآن کریم توجه داشت.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا ادامه داد: کسانی که در مسیر قرآن هستند، باید سرآمدترین فرد در میان نیروهای نظامی باشند و توصیه‌های کلام الهی را در زندگی خود به‌کار بگیرند تا مشمول خیر و برکات شده و الگویی برای دیگر افراد باشند.

وی، برنامه‌های عقیدتی معرفتی ارتش را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: طبق آمارها کمترین آسیب را نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین سایر نهادها دارد و این دستاورد، حاصل برگزاری مستمر مراسم قرآنی و مذهبی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha