• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402090704828
  • خبرنگار : 71560

آزادی خواه: آتش بس در غزه نشان داد مقاومت همواره نتیجه می‌دهد

آزادی خواه: آتش بس در غزه نشان داد مقاومت همواره نتیجه می‌دهد

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آتش بس در غزه نشان داد که مردم غزه باوجود این همه مظلومیت و این میزان شهدایی که دادند توانستند با مقاومت اسرائیلی‌ها را بر جای خود بنشانند.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیام آتش بس در غزه به جهانیان، بیان کرد: برخی از متغیرها باعث شد که اسرائیلی ها علی رغم همه فریادها و عصبانیت خود این آتش بس را بپذیرند. این آتش بس یکسری درس‌های بزرگ برای دنیا به همراه دارد. اول اینکه مقاومت همواره نتیجه داده است؛ البته مقاومت هزینه دارد ولی به هر هزینه ای می ارزد.

وی در ادامه اظهار کرد: مصداق پیروزی خون بر شمشیر همین است. از موضع مقاومت استکبار و استبداد و آدم کشی محکوم است. کودک کشی و حمله به زنان بی گناه حتما محکوم است. قطعا فرجام به نفع مستضعفان خواهد بود. این وعده الهی است. این آتش بس نشان داد مردم غزه علی رغم این همه مظلومیت و این میزان شهدایی که دادند توانستند اسرائیلی‌ها را وادار به پذیرش آتش بس کنند. مردم غزه توانستند اسرائیلی‌ها را بر جای خود بنشانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم غزه نشان دادند که راه پیروزی آدم کشی نیست. دنیا باید رژیم صهیونیستی را درس عبرت قرار دهند. انسانیت احترام دارد. کسی اگر می‌خواهد اقتدار خود را نمایش دهد باید از مردم غزه آموزش ببیند. دنیا باید بیاموزد که راه اقتدار و پیشرفت هرگز حمله به انسان‌های بی گناه نیست. آتش بس غزه نشان داد که رژیم صهیونیستی از ابتدا راه را اشتباه رفته است. یکی از دلایل این آتش بس نفرت عمومی نسبت به صهیونیست‌ها است. ما نباید به راحتی از بسیج مردمی لندن، پاریس و نیویورک بگذریم. مردم این بار نه در خیابان‌های تهران بلکه در میادین بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا علیه اسرائیل قیام کردند و این نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین سرمایه برای مردم غزه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha