• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402090704863
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس شورای شهر مطرح کرد

طرح تفصیلی شهر اردبیل ۱۰ سال بر زمین مانده بود

طرح تفصیلی شهر اردبیل ۱۰ سال بر زمین مانده بود

ایسنا/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه طرح تفصیلی شهر اردبیل ۱۰ سال بر زمین مانده بود، افزود: عمده بودجه شهرداری اردبیل به طرح های مشارکتی سرمایه گذاری تخصیص یافته است.

میرمحمد سیدهاشمی ۷ آذر در جلسه با احزاب سیاسی اردبیل که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در محل دفتر احزاب برگزار شد، گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل 10 سال بر زمین مانده بود و در دور ششم شورای شهر اردبیل این طرح ساماندهی و مصوب شد.

سیدهاشمی اظهار کرد: عمده بودجه شهرداری اردبیل به طرح های مشارکتی سرمایه گذاری تخصیص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن اشاره به صدور پروانه ساختمانی بصورت الکترونیکی و هوشمندسازی ترافیک شهری افزود: مرکز مانیتورینگ راه اندازی شده است، اما نیازمند برخی هماهنگی ها هستیم و همچنین تعداد دوربین ها کافی نمی باشد.

این مقام مسئول شهر اردبیل بیان کرد: ۴۵ درصد پیشرفت کاری در پل بسیج با تلاش قرارگاه خاتم و با تزریق اعتبارات مالی لازم از سوی مدیریت شهری اردبیل، در عرض ۴ ماه انجام شده است.

سیدهاشمی اعلام کرد: از دعدغه مندی شهروندان در حفظ زیباسازی پل قدس قدردانی می کنیم و از تمامی کاندیداهای انتخابات مجلس انتظار داریم در حفظ و زیبایی این پل نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ پرسنل شهرداری اردبیل با دریافت پاداش سنوات بازنشسته شده اند.

سیدهاشمی ادامه داد: در بحث نشاط اجتماعی، شهرداری اردبیل با احیای تیم فوتبال شهرداری و پایه های آن مسئولیت مدنی خود را انجام داد.

وی اضافه کرد: تلاش های شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل در برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان مشاهده شد و مورد تقدیر نیز قرار گرفت.

رئیس شورای شهر اظهار کرد: حضور اعضای شورای شهر در محل ساختمان شورا اجباری نیست، اما اکثر همکاران اعضای شورا برای رسیدگی به امورات مراجعه کنندگان سعی می کنند در آنجا حضور داشته باشند.

سیدهاشمی ادامه داد: تولید ثروت از زباله را در برنامه کاری مدیریت شهری اردبیل در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha