• سه‌شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402090704987
  • خبرنگار : 50039

فرماندار آزادشهر عنوان کرد:

رفع مشکلات ترافیکی آزادشهر/ متولیان به وظایف خود عمل کنند

رفع مشکلات ترافیکی آزادشهر/ متولیان به وظایف خود عمل کنند

ایسنا/گلستان فرماندار آزادشهر با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید حل گردد، افزود: روان‌سازی ترافیکی معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص از مهمترین اهداف شورای ترافیک شهرستان است.

سیدجواد کریمی، ظهر سه شنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای ترافیک شهرستان آزادشهر، رفع معضلات ترافیکی، تأمین رضایت و امنیت شهروندان و رفع نقاط حادثه خیز درون شهری را از اولویت‌هایی همه متولیان به خصوص شهرداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط دانست و اظهار کرد: تنوع مکاتبات و نامه‌های واصله از استان و شهرستان در حوزه ترافیک، مصداق حساسیت موضوع و لزوم بررسی، پیگیری دقیق و کارشناسی شده با ارائه راهکارهای تأثیرگذار است.

وی تدوین کیفی مصوبات جلسه شورای ترافیک آزادشهر را بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: روان‌سازی ترافیکی معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص جاده‌ای از مهمترین مطالبات شهروندان است.

فرماندار آزادشهر با تأکید بر اینکه به عنوان رئیس شورای ترافیک شهرستان، چگونگی اجرای مصوبات را رصد می‌کنیم، افزود: برخی موارد نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی شده است و در مواردی دیگر باید کیفیت مصوبات پربار شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مطالبات و مباحث در جلسات شهرستانی مطرح و چگونگی اجرای آنها مصوب شده است، خاطرنشان کرد: نصب تابلوی «توقف کامیون ممنوع»، ایجاد سرعت کاه و نصب میله‌های آهنی در محل تردد عابرین پیاده، باید در زمان مقرر قید شده در صورتجلسه انجام شود.

کریمی از مکاتبه شهرداری با مدیریت توزیع برق شهرستان جهت رفع موانع ایجاد راستگرد و اقدام نسبت به جابجایی تیر برق در برخی معابر خبر داد و اضافه کرد: شهرداری، اقدامات ترافیکی رفع نقاط حادثه خیز چهارگانه، نصب دوربین‌های پایش تصویری و سامانه هوشمند نظارتی ترافیکی که در راستای کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای انجام شده را به شورای ترافیک استان اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی نصب پل عابر پیاده در مسیر کمربندی آزادشهر - گرگان را از دیگر درخواست‌های شهروندان عنوان کرد و گفت: شهرداری، راهداری و اداره برق باید در این زمینه وظایف محوله را انجام دهند تا این مطالبه مهم اهالی منطقه مرتفع گردد.

این مقام مسئول نصب علائم راهنمایی و رانندگی جهت هدایت خودروهای سنگین، نصب گاردریل در مسیر حاشیه جاده‌های روستایی را از الزامات دانست و تصریح کرد: مقرر گردیده متولیان باید همه طرح‌های اصلاح هندسی راه‌ها و محورهای شهری و روستایی، به صورت ترسیمی و به همراه صورتجلسه و نقشه جهت طرح درخواست‌های ترافیکی ابتدا در کمیته کارشناسی شورای ترافیک بررسی، سپس جهت طرح و تصویب نهایی در صحن شورای ترافیک شهرستان مطرح کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha